Gjest eksamen i markedsføring Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hvilke forhold kan være vanskelig å analysere i en softanslyse? Hjelp meg, leser som en gal til snart.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva mener du, alt kan vel være "vanskelig"? Leste (og skrev) om dette for haugevis av år siden, nå fikk jeg en liten oppdatering her: http://www.kunnskapssenteret.com/articles/2155/1/SOFT-analyse/SOFT-analyse.html 0 Siter
Gjest eksamen i markedsføring Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hva mener du, alt kan vel være "vanskelig"? Leste (og skrev) om dette for haugevis av år siden, nå fikk jeg en liten oppdatering her: http://www.kunnskapssenteret.com/articles/2155/1/SOFT-analyse/SOFT-analyse.html Takk, bra link.:-) Det er et spørsmål i oppgaveboka som er formulert slik. Syns ikke jeg finner noe skikkelig svar på det noen steder.. 0 Siter
Atene Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Takk, bra link.:-) Det er et spørsmål i oppgaveboka som er formulert slik. Syns ikke jeg finner noe skikkelig svar på det noen steder.. Det ser ut til å være det samme som en SWOT-analyse - kanskje du får flere treff på det? 0 Siter
Aisha1365380364 Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 O og T er vanskelig, siden det som regel ligger utenfor organisasjonen. Og man vet jo ikke hva som skjer i framtida. 0 Siter
Gjest eksamen i markedsføring Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det ser ut til å være det samme som en SWOT-analyse - kanskje du får flere treff på det? Ja en Swot analyse er det samme som en soft analyse. ¨ 0 Siter
Gjest eksamen i markedsføring Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 O og T er vanskelig, siden det som regel ligger utenfor organisasjonen. Og man vet jo ikke hva som skjer i framtida. Ok, altså de demografi og makro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.