NIKI Skrevet 23. april 2001 Del Skrevet 23. april 2001 Hei. Har et spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på.. Mulig jeg er hysterisk nå, men.. Jeg mistet i august i uke 11+4, og lurer på om vi må ta spesielle hensyn nå når jeg er gravid igjen. Mener å ha hørt at en skal "ta det med ro" mht. sex hvis en har mistet før. Gjelder dette meg?? Blir VELDIG glad for svar MVH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 24. april 2001 Del Skrevet 24. april 2001 Det er ingen grunn til å ta spesielle forhåndsregler når som du er gravid igjen. Det er forståelig at du er engstelig for at du skal være uheldig å abortere igjen, men det er faktisk ingen stor sjangse for at dette skal gjenta seg. Det er ganske vanlig at man har en abort i løpet av sin fertile karriere, og stort sett skyldes det tilfeldigheter. Enkelte få kvinner har en tendens til å abortere flere ganger. Uansett, det er svært lite man kan gjøre for å påvirke situasjonen. Det beste er å leve som normalt og regne med at det skal gå bra denne gangen. Samleie utgjør altså ingen risiko for fosteret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.