Gå til innhold

DOL i drømme ;-)

fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

I natt hadde jeg en lang og koselig drøm om alle her fra DOL-universet.

Det viser seg nemlig at all samhandlingen på DOL _egenlig_ foregår i solen i Hellas. Og alle kjenner hverandre og koser seg sammen i sola!

Så gøy vi hadde det sammen, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

9

• ShitDiddelyDo

4

• jubalong70

3

• Angelica :o)

2

fuji1365380447

Åh, var jeg med?! Hadde jeg klart å slanke meg 12 kg, eller var jeg feit og bleik? *håpe*

Du så særdeles lekker ut der du satt brun og fin i vannkanten og nippet til et glass sjampis...

Verden er så fin i drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Du så særdeles lekker ut der du satt brun og fin i vannkanten og nippet til et glass sjampis...

Verden er så fin i drømme!

*LOL* Jeg skal drømme videre på den drømmen i natt! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fra doluniverset? Ikke vær fullt så politisk korrekt, jeg har lyst til å høre om jeg også var med i drømmen!

Du satt sikkert og pimpa vin sammen med de andre, i god avstand fra meg og Musikeren som satt og fjerta over en kasse øl borte i vannkanten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Du satt sikkert og pimpa vin sammen med de andre, i god avstand fra meg og Musikeren som satt og fjerta over en kasse øl borte i vannkanten. :)

jeg foretrekker vin fremfor øl, så der traff du blink :-)

Men musikeren har begynt å respektere meg som sin mor nummer to, så jeg hadde svinset en tur ned til dere og slått av en prat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Alle fra doluniverset? Ikke vær fullt så politisk korrekt, jeg har lyst til å høre om jeg også var med i drømmen!

OK - jeg fniste og drakk sammen med Jubalong70 og Spirello, og så flørtet jeg med mrxx...

Fornøyd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1164835178' post='3412817]

Oi.. Det hørtes superkoselig ut! :D

Ja, jeg var så glad når jeg våknet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - jeg fniste og drakk sammen med Jubalong70 og Spirello, og så flørtet jeg med mrxx...

Fornøyd nå?

Hei!!! Jeg var med. Det hørtes kjempemorsomt ut å fnise og drikke sammen med deg og Spirello!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg foretrekker vin fremfor øl, så der traff du blink :-)

Men musikeren har begynt å respektere meg som sin mor nummer to, så jeg hadde svinset en tur ned til dere og slått av en prat også.

Siden vi er uhorvelig søte tviler jeg på at vi hadde blitt sittende der så lenge alene. Vi har vært på treff før, så dette vet vi litt om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Fornøyd nå?

Vel, jeg er ikke helt fornøyd siden jeg ikke var med. Men det var en fin forandring at det for en gangs skyld var mrxx det ble drømt om og ikke SDD :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Siden vi er uhorvelig søte tviler jeg på at vi hadde blitt sittende der så lenge alene. Vi har vært på treff før, så dette vet vi litt om. :)

Så jeg måtte stilt meg i køen av beundrende doldamer, mener du?

Hmmm, spørs om jeg ikke da heller hadde valgt meg ut et par andre dolmenn å stå i kø for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg måtte stilt meg i køen av beundrende doldamer, mener du?

Hmmm, spørs om jeg ikke da heller hadde valgt meg ut et par andre dolmenn å stå i kø for.

Hvis det hadde vært andre dolmenn der, så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...