fuji1365380447 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 I natt hadde jeg en lang og koselig drøm om alle her fra DOL-universet. Det viser seg nemlig at all samhandlingen på DOL _egenlig_ foregår i solen i Hellas. Og alle kjenner hverandre og koser seg sammen i sola! Så gøy vi hadde det sammen, dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Åh, var jeg med?! Hadde jeg klart å slanke meg 12 kg, eller var jeg feit og bleik? *håpe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Åh, var jeg med?! Hadde jeg klart å slanke meg 12 kg, eller var jeg feit og bleik? *håpe* Du så særdeles lekker ut der du satt brun og fin i vannkanten og nippet til et glass sjampis... Verden er så fin i drømme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Alle fra doluniverset? Ikke vær fullt så politisk korrekt, jeg har lyst til å høre om jeg også var med i drømmen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du så særdeles lekker ut der du satt brun og fin i vannkanten og nippet til et glass sjampis... Verden er så fin i drømme! *LOL* Jeg skal drømme videre på den drømmen i natt! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Alle fra doluniverset? Ikke vær fullt så politisk korrekt, jeg har lyst til å høre om jeg også var med i drømmen! Du satt sikkert og pimpa vin sammen med de andre, i god avstand fra meg og Musikeren som satt og fjerta over en kasse øl borte i vannkanten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du satt sikkert og pimpa vin sammen med de andre, i god avstand fra meg og Musikeren som satt og fjerta over en kasse øl borte i vannkanten. jeg foretrekker vin fremfor øl, så der traff du blink :-) Men musikeren har begynt å respektere meg som sin mor nummer to, så jeg hadde svinset en tur ned til dere og slått av en prat også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Oi.. Det hørtes superkoselig ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Alle fra doluniverset? Ikke vær fullt så politisk korrekt, jeg har lyst til å høre om jeg også var med i drømmen! OK - jeg fniste og drakk sammen med Jubalong70 og Spirello, og så flørtet jeg med mrxx... Fornøyd nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164835178' post='3412817] Oi.. Det hørtes superkoselig ut! Ja, jeg var så glad når jeg våknet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ååååå, håper jeg var med. Jeg har så lyst på litt sol, sommer og Hellas... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 OK - jeg fniste og drakk sammen med Jubalong70 og Spirello, og så flørtet jeg med mrxx... Fornøyd nå? Hei!!! Jeg var med. Det hørtes kjempemorsomt ut å fnise og drikke sammen med deg og Spirello! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, jeg var så glad når jeg våknet! He he Jeg har så lyst til varmere strøk for tiden, så jeg håper jeg var med i drømmen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg satser virkelig på at jeg var med på den turen!! *fryser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Litt sol til mitt "gjennomsiktige" ansikt hadde gjort seg Åh, vil drømme om sol i natt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 jeg foretrekker vin fremfor øl, så der traff du blink :-) Men musikeren har begynt å respektere meg som sin mor nummer to, så jeg hadde svinset en tur ned til dere og slått av en prat også. Siden vi er uhorvelig søte tviler jeg på at vi hadde blitt sittende der så lenge alene. Vi har vært på treff før, så dette vet vi litt om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 OK - jeg fniste og drakk sammen med Jubalong70 og Spirello, og så flørtet jeg med mrxx... Fornøyd nå? Vel, jeg er ikke helt fornøyd siden jeg ikke var med. Men det var en fin forandring at det for en gangs skyld var mrxx det ble drømt om og ikke SDD :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Siden vi er uhorvelig søte tviler jeg på at vi hadde blitt sittende der så lenge alene. Vi har vært på treff før, så dette vet vi litt om. Så jeg måtte stilt meg i køen av beundrende doldamer, mener du? Hmmm, spørs om jeg ikke da heller hadde valgt meg ut et par andre dolmenn å stå i kø for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så jeg måtte stilt meg i køen av beundrende doldamer, mener du? Hmmm, spørs om jeg ikke da heller hadde valgt meg ut et par andre dolmenn å stå i kø for. Hvis det hadde vært andre dolmenn der, så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmer videre Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis det hadde vært andre dolmenn der, så. Min eneste doldrøm, var når jeg våknet i din armkrok. Snille du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.