Moraki Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Et halvlitersglass fylles halvt med vann En halv flaske ren sitronsaft (jepp, så mye ja) Søtningsmiddel (sukker blir for tykt, så bruk Natreen i strøform som er tynt eller Natreen flytende, ikke for mye men nok til at det jevner for det sureste i drikken) Eventuelt en pose forkjølelsespulver fra Superdrug (kjøpes i England og endel andre land) Hver pose inneholder 1000 mg paracetamol og andre stoffer som er fine mot forkjølelse Skål og godnatt! Dette hjelper altså, jeg sa det ikke på tull. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Det finnes også en cognacoppskrift for spesielt interesserte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det finnes også en cognacoppskrift for spesielt interesserte. Skal man først kurere forkjølelse, kan man vel like godt ha det gøy i samme slengen! Jeg går får den siste oppskriften. *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Skal man først kurere forkjølelse, kan man vel like godt ha det gøy i samme slengen! Jeg går får den siste oppskriften. *lol* Cocnacoppskriften er slik: Cocnac (bestem mengde selv) Varm kaffe (men jeg kan ikke drikke kaffe) En spiseskje hostesaft 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Cocnacoppskriften er slik: Cocnac (bestem mengde selv) Varm kaffe (men jeg kan ikke drikke kaffe) En spiseskje hostesaft Eventuelt: 1 flaske Backe XO. Kjenner ikke mye til forkjølelsen etter 1 flaske Backe XO! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Cocnacoppskriften er slik: Cocnac (bestem mengde selv) Varm kaffe (men jeg kan ikke drikke kaffe) En spiseskje hostesaft Ler. Den hørtes bare deilig ut! Kutter kaffen jeg òg, skal ikke være bra for en har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Eventuelt: 1 flaske Backe XO. Kjenner ikke mye til forkjølelsen etter 1 flaske Backe XO! Da vil jeg tro du kjenner svært lite, ja, jeg hadde antakelig vært til pumping. Holder med en halv en til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da vil jeg tro du kjenner svært lite, ja, jeg hadde antakelig vært til pumping. Holder med en halv en til meg. Kommer naturligvis an på hvor mye man tåler, ja. Og en helflaske XO blir nok i overkant for meg også. Men en halv er fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kommer naturligvis an på hvor mye man tåler, ja. Og en helflaske XO blir nok i overkant for meg også. Men en halv er fint. Du tar det på styrten da, så alt ubehag forsvinner med en gang, eller sitter du og sipper forkjølelsen bort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du tar det på styrten da, så alt ubehag forsvinner med en gang, eller sitter du og sipper forkjølelsen bort? Cognac skal naturligvis nytes. Personlig pleier jeg for øvrig å kjøre hvitløkstrikset. Ikke cognacstrikset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Cocnacoppskriften er slik: Cocnac (bestem mengde selv) Varm kaffe (men jeg kan ikke drikke kaffe) En spiseskje hostesaft Av alle ting som _IKKE_ hjelper mot en forkjølelse, er cognac best. Synes jeg;-) *mmmm* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Av alle ting som _IKKE_ hjelper mot en forkjølelse, er cognac best. Synes jeg;-) *mmmm* Jeg synes det hjelper for halsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg synes det hjelper for halsen. Om det ikke hjelper mot halsen så blir hvertfall humøret bedre;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.