Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre???


Knøttet

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal alt være så vanskelig??Jeg er jo ung, og tenåring...men hvorfor kan jeg ikke ha et vanlig liv som en vanlig tenåring??Hvorfor må hele livet mit dreie seg om mat, vekt og kalorier??

I dag har jeg bursdag og blir 19 år..19 år, det er jo egentlig ikke så gammelt...men jeg føler at jeg har levd ihvertfall dobbelt så lenge...

I det siste har alt blitt vanskelig og dumt igjen....har begynt å kaste opp mere og spise mindre...altså mitt ønske om å bli tynn er så sterkt at "anorexiaen" har tatt overhånd, igjen!!! På en måte vil jeg det så inderlig gjerne, å bli tynn. Men på den andre siden så ser jeg jo hva jeg gjør, men jeg klarer ikke stoppe det...det er akkurat som om jeg står bak et gjerde og ser meg selv på andre siden.

Nei, huff, dette ble et langt og dumt innlegg....

takk for at dere gadd å lese det, men unnskyld for at jeg brydde dere med det....

Knøttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, du er ikke dum som skriver, og dessuten syter du ikke. Klart jeg gidder å lese det du skriver, alle vil jo bare at du skal ha det bra! Prøv å oppsøk en lege, gjør noe med det fort, ikke kast bort mange flere år på dette... Vi får det jo ikke noe godt da:-( Håper du klarer å ringe en lege, gjør det en dag du føler at den delen av deg som vil bli frisk er den dominerende. Du kan jo også skrive et brev til legen din om hvordan du har det?? Ofte er jo det mye lettere. Jeg krysser fingrene for deg, jeg! Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

kjære Knøttet! Du ønskes hjertlig til lykke med dagen din i dag! Håper at du kan få dele noen av dine vanskelige tanker og følelser knyttet til mat, vekt, kropp med noen du stoler på og at dagen i dag likevel gir deg noen lyspunkter som du kan bygge videre på. Ha en fin geburtsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gir deg en bursdags klem*

gratulere..

håpe tingene ordner seg, jeg vet hvordan du har det.. opplever det samme selv..

men prøv å prate med noen, få hjelp.. slik at du kan leve livet slik du helst vil..

tenker på deg..

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gir deg en bursdags klem*

gratulere..

håpe tingene ordner seg, jeg vet hvordan du har det.. opplever det samme selv..

men prøv å prate med noen, få hjelp.. slik at du kan leve livet slik du helst vil..

tenker på deg..

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina

Gratulerer deg kjempemasse med dagen!!!!!

Prøv å unn deg selv litt god mat i dag, det er jo tross alt DIN dag!!!

Skjønner forresten godt hva du mener med at du føler at du har levd så lenge! Føler det på samme måte. Kanskje har det noe med sfen, og alt jeg har opplevd pga den?! Ikke vet jeg... men du for ha en strålende dag ihvertfall:)

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...