Gå til innhold

Service er blitt et fremmedord

Nellie

Anbefalte innlegg

Var på sørlandssenteret i ettermiddag for å handle julegaver. Det var ikke mye mennesker i senteret og jeg var inne i en butikk og handlet en stor lysestake.

Foran meg i køen var to søte guttunger på 10-11 år som handlet gaver til mor, og det var ingen andre i kø. Det stod to damer bak disken, hvorav den ene var veldig opptatt med å tygge tyggis og sende sms. Guttene spurte pent om dama bak disken kunne pakke inn gavene, og fikk til svar at sånt hadde de ikke tid til...

Jeg himlet litt med øynene, og guttene gikk... min tur, og jeg forteller damen bak disken at lysestaken er en gave.

Jeg kan sende med deg papir, sier hun, for det blir sånn kø i kassa når vi pakker inn...

Siden jeg var eneste kunden igjen i butikken, så fant jeg det betimelig å spørre om det var sånn at i det øyeblikket de startet å pakke inn en gave, så kom det mennesker løpende for å stille seg i kø?

Hun hadde ikke vett nok til å rødme engang.

Jeg hadde helt klart forstått dette om det hadde vært mye mennesker i butikken, men jeg syntes det var kjempedårlig service, kanskje allermest overfor de to små tassene som var foran meg i køen.

Jeg kan faktisk stå litt i kø for litt høflig og hyggelig betjening, fant jeg ut i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du var på p... i p..ne?

Det er nesten ingen som pakker inn lengre. Men der de gjør det, gjøres det skikkelig også.

De stakkars søte guttene kunne fått hjelp når det ikke var kø ja!

Men det var vel mye folk eller i sentert?? Enorm trafikk, men kanskje pga de to nyåpningene... Sinnsykt mye biler og mennesker der kl åtte i dag tidlig. Og haugen av mennesker med handleposer, stod å ventet på buss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på p... i p..ne?

Det er nesten ingen som pakker inn lengre. Men der de gjør det, gjøres det skikkelig også.

Men det var vel mye folk eller i sentert?? Enorm trafikk, men kanskje pga de to nyåpningene... Sinnsykt mye biler og mennesker der kl åtte i dag tidlig. Og haugen av mennesker med handleposer, stod å ventet på buss :)

"p...i...p...ne"

LOL

Tok den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på p... i p..ne?

"p...i...p...ne"

LOL

Tok den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på p... i p..ne?

"p...i...p...ne"

LOL

Tok den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var på p... i p..ne?

Det var akkurat der jeg var ja, og betjeningen kunne virkelig trenge et lite kurs i kundebehandling!

Jo, det var mye biler, men i selve senteret var det ikke mye folk, tror det var nyåpningen som trakk mest, folk hadde jo sovet i kø der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat der jeg var ja, og betjeningen kunne virkelig trenge et lite kurs i kundebehandling!

Jo, det var mye biler, men i selve senteret var det ikke mye folk, tror det var nyåpningen som trakk mest, folk hadde jo sovet i kø der. :)

Jeg har også opplevd dårlig kundeoppfølging der... Jøss, at jeg traff!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyåpninger? Hvilke butikker er dette snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyåpninger? Hvilke butikker er dette snakk om?

Expert og G-sport. Expert nyåpnet i dag (flyttet fra rema bygget), men hørt lite om de andre faktisk...

Er det ikke sånn at obs skal flytte inn der tro? Jaja, vi får se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på p... i p..ne?

Jeg kjøpte noen julegaver på en Libris-butikk i dag. Der var mange kunder og mange ekspeditører. Intet problem å få gavene innpakket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte noen julegaver på en Libris-butikk i dag. Der var mange kunder og mange ekspeditører. Intet problem å få gavene innpakket!

Det er bra :) Jeg går helst dit hvor de pakker inn. Liker dårlig den papirkrastlinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expert og G-sport. Expert nyåpnet i dag (flyttet fra rema bygget), men hørt lite om de andre faktisk...

Er det ikke sånn at obs skal flytte inn der tro? Jaja, vi får se hva som skjer :)

De skal jo bygge en underjordisk butikkdel fra nåværende OBS, under parkeringsplassen og over til REMA-bygget.

Vet ikke tidsplanen for dette.

Men nå må jeg ned og se på Prison Break!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vet hvor jeg skal gå!

Ser det er stor forskejll rundt omkring på dette. Jeg kjøpte mange julegaver nylig i en butikk. Fikk alle pakket pent inn, fikk t.o.m til og fra klistrelapper på og en penn og skrive på de med så det ble gjort etter hvert. Gjett hvor jeg skal handle julegaver heretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er stor forskejll rundt omkring på dette. Jeg kjøpte mange julegaver nylig i en butikk. Fikk alle pakket pent inn, fikk t.o.m til og fra klistrelapper på og en penn og skrive på de med så det ble gjort etter hvert. Gjett hvor jeg skal handle julegaver heretter?

En butikk jeg bruker å kjøpe bursdagsgaver i, pynter pakken med liten dukke eller bil i båndet. Gratis. Gjett om jeg handler der igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er kø skulle det ikke være noe problem å få pakket inn gavene nei!

Men når det er 7 stykker bak deg i køen så ber du bare ikke stakkaren bak disken om å pakke inn alle 6 tingene du har kjøpt - hver for seg...! DA blir jeg sur da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En butikk jeg bruker å kjøpe bursdagsgaver i, pynter pakken med liten dukke eller bil i båndet. Gratis. Gjett om jeg handler der igjen ;)

Og hvor er det da? Lag en rebus, så blir det ikke direktereklame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er kø skulle det ikke være noe problem å få pakket inn gavene nei!

Men når det er 7 stykker bak deg i køen så ber du bare ikke stakkaren bak disken om å pakke inn alle 6 tingene du har kjøpt - hver for seg...! DA blir jeg sur da!

Men er ikke det service da, at butikken har nok folk til å yte nettopp service...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...