Mista nikket Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 The Champ kommer klokka 21 på TCM. Den har hele min familie grint skikkelig av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Første gang jeg så filmen var jeg hjemme hos min første kjærlighet og foreldrene hans. Stemninga var trykkende nok for ei lita fjortisjente og i tillegg så vi The Champ. Et par tårer slapp ut, mens mesteparten blei brutalt dytta inn igjen. Kunne ikke sitte der og sippe. Når jeg kom hjem den kvelden gråt jeg som en foss i senga mi. Trodde verden skulle rase sammen. Jeg lever meg veeeldig inn i filmer;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Første gang jeg så filmen var jeg hjemme hos min første kjærlighet og foreldrene hans. Stemninga var trykkende nok for ei lita fjortisjente og i tillegg så vi The Champ. Et par tårer slapp ut, mens mesteparten blei brutalt dytta inn igjen. Kunne ikke sitte der og sippe. Når jeg kom hjem den kvelden gråt jeg som en foss i senga mi. Trodde verden skulle rase sammen. Jeg lever meg veeeldig inn i filmer;) Den filmen er lett å gå inn i når en ser guttungen står over faren sin. Til og med gubben og sønn grinte da. Sønn var tidlig i tenåra og skulle ikke vise det. Ler nå når jeg tenker tilbake på hvor forskjellige vi gråt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.