Frøken Pryd Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jada, det er en rar skrue jeg har rota meg bort i denne gangen. Jeg hadde på en måte funnet meg til rette med at han ikke ville se meg mer etter lørdagens "dramatiske" prat, og klart å holde meg unna å ringe og sende meldiner til han. Vi har sendt noen meldinger, men ikke noe av betydning. SÅ ringte han i går da.....selvfølgelig var han ute på byen, god og full, eller, han var ikke så full den første gang hn ringte. Da sa han at han savna meg, savna og ligge inn til meg og sove sammen med meg osv. Og lurte på om han kunne komme og sove her. Svak som jeg er for han, sa jeg selvfølgelig ja. Så ombestemte han seg - på meldinger frem og tilbake ble han enig med seg selv at siden jeg skulle tidlig opp på jobb var det ikke så lurt. Greit nok det, men han klarte jo ikke la meg i fred da. Han meldte masse meldinger, sa at jeg var spesiell, og at han hadde hatt det så vondt siden lørdag, vært kranglete og rastløs osv. Så ringte han igjen, og til og med gråt på telefonen (det er jeg ikke vant til nei), masse gode ord og den gråten gjorde meg selvfølgelig svakere... Anyway, det endte med han kom hit i løpet av natta,selvom jeg hadde sagt at det var for sent, men jeg klarte jo ikke la vær å slippe han inn da. Så han holdt meg våken hele natta stort sett, masse prating, nussing og sånt. Jeg dro på jobb i dag, han lå her fortsatt når jeg kom hjem, og etter en heftig runde sex (jada, sikert ikke det smarteste trekket...) ble vi liggende å prate igjen. Og da kommer ting fra lørdagen frem igjen, selvfølgelig... >Det ene øyeblikket sier han at det er noe spesielt med meg, han er så rolig sammen med meg, har det så godt og alt er så bra. Det neste øyeblikket sier han at dette nok blir siste gang vi sees... og blablabla om at han kommer til å såre meg og alt det der... Når menn gråter, og blir følsomme i fylla - er det alkoholen som gjør det bare.... Eller er han bare så forvirret at han ikke vet hva som er bra for han?? Nei, det er vel like greit å bare kutte han ut - men det er ikke så lett da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Menn er ikke så kompliserte som du skal ha det til. Med ølinntaket går vettet ut og kåtskapen stiger til uante høyder. Kåte menn sender meldinger og ringer til potensielle jenter som kan lette på trøkket. Etter sexen er trøkket letta på, og han tenker igjen klart. Det er banalt men sant. Menn er aldri mer ærlige enn like etter sex. Da er kåtskapen borte og vi kan igjen tenke med det største hodet. Grininga kan jeg ikke svare på. Det høres ikke spesielt stabilt ut. Men at du får meldinger i fylla og at han tar opp igjen det han finner problematisk etter en ejakulering, sier at han er klar når han er kåt. Men ikke ellers. Nå høres jeg utrolig kynisk ut, men det at han plutselig ombestemte seg og ikke ville forstyrre deg i din nattesøvn etter at du først hadde sagt at han fikk komme, kan fint ha vært fordi han har øynet håp om et ligg på byen, men så sneik denne dama seg unna - og igjen ringer han deg. Kanskje det var denne dama som fikk han såpass ned på jorda at han tok til tårene? Eventuelt kan det være at han har et aldri så lite problem med alkohol. Det er ikke normalt å ta til tårene på byen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Menn er ikke så kompliserte som du skal ha det til. Med ølinntaket går vettet ut og kåtskapen stiger til uante høyder. Kåte menn sender meldinger og ringer til potensielle jenter som kan lette på trøkket. Etter sexen er trøkket letta på, og han tenker igjen klart. Det er banalt men sant. Menn er aldri mer ærlige enn like etter sex. Da er kåtskapen borte og vi kan igjen tenke med det største hodet. Grininga kan jeg ikke svare på. Det høres ikke spesielt stabilt ut. Men at du får meldinger i fylla og at han tar opp igjen det han finner problematisk etter en ejakulering, sier at han er klar når han er kåt. Men ikke ellers. Nå høres jeg utrolig kynisk ut, men det at han plutselig ombestemte seg og ikke ville forstyrre deg i din nattesøvn etter at du først hadde sagt at han fikk komme, kan fint ha vært fordi han har øynet håp om et ligg på byen, men så sneik denne dama seg unna - og igjen ringer han deg. Kanskje det var denne dama som fikk han såpass ned på jorda at han tok til tårene? Eventuelt kan det være at han har et aldri så lite problem med alkohol. Det er ikke normalt å ta til tårene på byen. Takk for et fornuftig svar, det er ikke alltid like lett å tenke klart når man er betatt. Men det beste er nok bare å kutte ut denne fyren med det samme. Selvom det selvfølgelig ikke alltid er det enkleste....det er alltid et ørlite håp.... Arrh - hvor finner jeg ett realt mannfolk, som attpåtil vil ha meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 det er vel bare pga sexen han vil ha deg sikkert.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zanina Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Han høres noe ustabil ut, ja. Og jeg er nok litt enig med det SDD sier, at han er ute etter noe for natta. Skjønner du er svak for denne mannen ellers hadde han nok aldri kommet inn i ditt hus, så lett. Min erfaring er at slike menn ikke er noe å samle på, fordi de stadig er på jakt etter noe "annet". Sett foten ned neste gang og ikke ombestem deg! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fylleangst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dette er så utrolig typisk menn! Jeg synes ikke du skal legge så mye i det han sa til deg igår kveld, når gutter er fulle tenker de sex, så enkle er de, og når de har fått sex, tenker de klart igjen (enn så lenge). Dette var sikkert litt kjipt å høre, og jeg kan jo enkelt ta feil, men just don't get your hope up. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Takk for et fornuftig svar, det er ikke alltid like lett å tenke klart når man er betatt. Men det beste er nok bare å kutte ut denne fyren med det samme. Selvom det selvfølgelig ikke alltid er det enkleste....det er alltid et ørlite håp.... Arrh - hvor finner jeg ett realt mannfolk, som attpåtil vil ha meg Det er godt mulig det kan være håp, men da er vi vel egentlig inne på hva du selv vil nedverdige deg til å satse på. Og et gråtende fyllesvin som renner over av følelser i fylla, får seg et ligg og blir en annen, er muligens ikke drømmeprisen. Så vidt jeg forstår er dette til og med veldig tidlig i forholdet. Se for deg denne mannen om fem år! Hvor de skikkelige mannfolka finnes aner jeg ikke. Jeg kjenner ingen sånne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjære deg! Hold deg langt vekk fra menn som bruker deg som sutteklut... Han er overhodet ikke verdig deg en plass...! Ta styring og si; NEI! Det kan slå begge veier, enten er han interessert eller han gir blaffen. Men du må være konsekvent og si nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Takk for et fornuftig svar, det er ikke alltid like lett å tenke klart når man er betatt. Men det beste er nok bare å kutte ut denne fyren med det samme. Selvom det selvfølgelig ikke alltid er det enkleste....det er alltid et ørlite håp.... Arrh - hvor finner jeg ett realt mannfolk, som attpåtil vil ha meg Realt mannfolk, det må være meg du drømmer om da ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Det er godt mulig det kan være håp, men da er vi vel egentlig inne på hva du selv vil nedverdige deg til å satse på. Og et gråtende fyllesvin som renner over av følelser i fylla, får seg et ligg og blir en annen, er muligens ikke drømmeprisen. Så vidt jeg forstår er dette til og med veldig tidlig i forholdet. Se for deg denne mannen om fem år! Hvor de skikkelige mannfolka finnes aner jeg ikke. Jeg kjenner ingen sånne. Sant nok - jeg tror ikke han er noe å satse på samma hva. Hvis det skulle blitt noe mer mellom oss tror jeg det ville blitt ett forhold fullt av mange nedturer, selvfølgelig oppturer også, men uansett veldig turbulent. Det ser jeg nå, og det gidder jeg ikke. Nei, nå skal jeg holde meg unna mannfolk ei stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Kjære deg! Hold deg langt vekk fra menn som bruker deg som sutteklut... Han er overhodet ikke verdig deg en plass...! Ta styring og si; NEI! Det kan slå begge veier, enten er han interessert eller han gir blaffen. Men du må være konsekvent og si nei... TAkk for svar - du har nok helt rett - like greitt å avslutte før jeg blir skikkelig såra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er så utrolig typisk menn! Jeg synes ikke du skal legge så mye i det han sa til deg igår kveld, når gutter er fulle tenker de sex, så enkle er de, og når de har fått sex, tenker de klart igjen (enn så lenge). Dette var sikkert litt kjipt å høre, og jeg kan jo enkelt ta feil, men just don't get your hope up. Nei, du har nok helt rett. Det er nok bare fordi jeg er så betatt jeg gjerne vil legge mer i det enn det egentlig betyr. Han fikk det han kom for - så får det heller bli med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Han høres noe ustabil ut, ja. Og jeg er nok litt enig med det SDD sier, at han er ute etter noe for natta. Skjønner du er svak for denne mannen ellers hadde han nok aldri kommet inn i ditt hus, så lett. Min erfaring er at slike menn ikke er noe å samle på, fordi de stadig er på jakt etter noe "annet". Sett foten ned neste gang og ikke ombestem deg! Lykke til! Ja, du har nok rett - han er nok ikke noe å samle på. Like greit jeg fant ut det så tidlig - så slipper jeg å bli ordentlig såra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 det er vel bare pga sexen han vil ha deg sikkert.. Ja, jeg må være god i senga...hehe....eller kanskje han bare var desperat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Fylleangst. Han har nok litt av det i etterkant ja.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pryd Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Realt mannfolk, det må være meg du drømmer om da ja :-) Hehe - du tror det ja.... Nei, skal holde meg unna mannfolk en stund nå.... Det er bare styr med dem likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.