Gjest ytter Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan man ved bipolare lidelser påvise cerebrale forandringer i hjernen. Jeg har fått vite at jeg har forandringer i blodgjennomstrømningen i fronatllappene som trolig skyldtes depresjon / bipolaritet eller rettere sagt RBD. Høres dette riktig ut?? Og hvorfor blir evt. ikke flere med misstanke om bipolaritet undersøkt på denne måten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er korrekt at det kan være slik. At flere ikke blir undersøkt skyldes mangelen på utstyr til å undersøke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ytter Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er korrekt at det kan være slik. At flere ikke blir undersøkt skyldes mangelen på utstyr til å undersøke. Ville det ikke være lønnsomt på sikt og innvistere i slikt utstyr, selv om det trolig er både dyrt og kjøpe inn og bruke? Er jo ikke akkurat billig med feildiagnostikk heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg......_..._dkøsldk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er korrekt at det kan være slik. At flere ikke blir undersøkt skyldes mangelen på utstyr til å undersøke. Kan man se dette på MR? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milliee Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 tatt masse mr og cp og blodprøver osv da jeg fikk diagnosen for en del år siden. men aldri hørt noe svar hva de fant liksom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.