Astro's Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da har jeg endelig opplevd å se en positiv test!!! Etter maaaaaaaaange års prøving og to IVF forsøk, så satt det på første fryseforsøket! Jeg hadde ALDRI trodd det! Nå krysser jeg bare fingre for at det skal holde hele tida ut... Jeg er et levende bevis på at det faktisk GÅR ann å klare det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling-79 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 GRATULERA SÅ MASSE:o) lykke t videre og kos deg!! klemz 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Så GRATULERER, skjønner godt du er i syvende himmel! All mulig lykke fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Så flott!!! Gratulerer massevis. Skal hjelpe deg med å krysse alt mulig for at det går bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer! Lykke til med svangerskapet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ostepop1365380989 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Oi oi oi!!!! GRATULERER!!! Så herlig det må være! Krysser fingrene for at spira klorer seg fast!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer! Ønsker deg lykke til med svangerskapet:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest little miss sunshine :o) Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var utrolig godt å høre. Ønsker deg masse masse lykke til videre med svangerskapet:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.