Gå til innhold

Unormalt

Peppita

Anbefalte innlegg

Kl er 00.06 den 01 desember og gradstokken vise 14 varme grader.

Tidliger i kveld var det varm fønvind. Bruke ennå bare t-skjorte.

Hvor er vinteren med den hvite snøen som gjorde det lyst og dunt om vinteren?

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en uvanlig vinter ja.

Og jeg som kjøpte flere nye tykke vintergensere, med de ligger ubrukt i skapet.

Slapp av - når polene smelter og golfstrømmen snur - trenger vi MASSE ullgensere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av - når polene smelter og golfstrømmen snur - trenger vi MASSE ullgensere;-)

Da får jeg bruk for de en dag da, det var godt og høre ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe vi ikke rekker å oppleve det:-) Men greit å vøre forberedt...

Alltid beredt, det har jeg lært og den regelen lever jeg etter *host* ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig, men godt også. Det er jo godt å gå ut om kvelden og kjenne at det er varmt.

Snøen savner jeg ikke ennå, men greit om vi har snø julekvelden.

I går kveld hadde jeg opp soveromsvinduet og fikk ei flute midt i skallen. Jeg prøvde å fortelle den at det var 1 desember snart, men det brydde den seg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig, men godt også. Det er jo godt å gå ut om kvelden og kjenne at det er varmt.

I går kveld hadde jeg opp soveromsvinduet og fikk ei flute midt i skallen. Jeg prøvde å fortelle den at det var 1 desember snart, men det brydde den seg ikke noe om.

1 flue? Jeg slo ihjel 12-13 fluer inne forleden dag! Ikke hos meg selv da, jeg bor i byen, men ute på landet.

Det var nesten heslig da vi slo på uplighten da mørket senket seg, det var rene fluesvermen i varmen over den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist og tragisk...

Men selvsagt er det praktisk uten snø og med lite tøy - men jeg er glad i snø og vinteraktiviteter. Og liker ikke tanken på at vi mennesker med vårt levemønster klarer å påvirke klimaet og temperaturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 flue? Jeg slo ihjel 12-13 fluer inne forleden dag! Ikke hos meg selv da, jeg bor i byen, men ute på landet.

Det var nesten heslig da vi slo på uplighten da mørket senket seg, det var rene fluesvermen i varmen over den!

Jeg dusjer litt oftere enn deg, derfor jeg hadde bare 1 flue hos meg......hehe...

Det er merkelig dette, det er greit med litt kulde snart så man blir kvitt endel av krypene som yngler ekstra mye nå. Var vel noe bekymring rundt flott også skjønte jeg, de storkoser seg nå.

Men det er godt med varmen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer litt oftere enn deg, derfor jeg hadde bare 1 flue hos meg......hehe...

Det er merkelig dette, det er greit med litt kulde snart så man blir kvitt endel av krypene som yngler ekstra mye nå. Var vel noe bekymring rundt flott også skjønte jeg, de storkoser seg nå.

Men det er godt med varmen også.

*Flirer* Ettersom jeg dusjer hver dag og du dusjer oftere enn meg så er du overrenslig. ;o)

Men det ble tyst etter at jeg hadde mitt lille drepe-fluer-raid, det var en enslig flue som tittet frem etterpå, men det var alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer* Ettersom jeg dusjer hver dag og du dusjer oftere enn meg så er du overrenslig. ;o)

Men det ble tyst etter at jeg hadde mitt lille drepe-fluer-raid, det var en enslig flue som tittet frem etterpå, men det var alt.

Lystmorder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger mye der - for de fleste er det behagelig med høyere temperaturer. Var det slik at klimaet ble kaldere, ville nok flere åpne øynene. Forløpig er varmen for behagelig til at politikerne stresser med evt tiltak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger mye der - for de fleste er det behagelig med høyere temperaturer. Var det slik at klimaet ble kaldere, ville nok flere åpne øynene. Forløpig er varmen for behagelig til at politikerne stresser med evt tiltak...

Du har nok et poeng der, så lenge vi ikke merker ubehagelighetene så blir det gjort lite.

Men så spørs det da om det er menneskeskapt dette eller en "normal" svigning, eller en kombinasjon. Kanskje hjelper det ikke en dritt hva vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...