Peppita Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kl er 00.06 den 01 desember og gradstokken vise 14 varme grader. Tidliger i kveld var det varm fønvind. Bruke ennå bare t-skjorte. Hvor er vinteren med den hvite snøen som gjorde det lyst og dunt om vinteren? Sukk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er en uvanlig vinter ja. Og jeg som kjøpte flere nye tykke vintergensere, med de ligger ubrukt i skapet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er en uvanlig vinter ja. Og jeg som kjøpte flere nye tykke vintergensere, med de ligger ubrukt i skapet. Slapp av - når polene smelter og golfstrømmen snur - trenger vi MASSE ullgensere;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest policy Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vær glad for at snøen holder seg borte, den er bare en plage 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Slapp av - når polene smelter og golfstrømmen snur - trenger vi MASSE ullgensere;-) Da får jeg bruk for de en dag da, det var godt og høre ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da får jeg bruk for de en dag da, det var godt og høre ;o) Får håpe vi ikke rekker å oppleve det:-) Men greit å vøre forberedt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 deilig uten snø 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Får håpe vi ikke rekker å oppleve det:-) Men greit å vøre forberedt... Alltid beredt, det har jeg lært og den regelen lever jeg etter *host* ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Alltid beredt, det har jeg lært og den regelen lever jeg etter *host* ;P Gammel speider? *smiler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gammel speider? *smiler* Vel, karrieren min i speideren var ganske kort. Men jeg var innom, ikke verst bare det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Lunt nok nå vel? Tenk om alt det regnet som har kommet var snø. Grøsser ved tanken på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, det er merkelig, men godt også. Det er jo godt å gå ut om kvelden og kjenne at det er varmt. Snøen savner jeg ikke ennå, men greit om vi har snø julekvelden. I går kveld hadde jeg opp soveromsvinduet og fikk ei flute midt i skallen. Jeg prøvde å fortelle den at det var 1 desember snart, men det brydde den seg ikke noe om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, det er merkelig, men godt også. Det er jo godt å gå ut om kvelden og kjenne at det er varmt. Snøen savner jeg ikke ennå, men greit om vi har snø julekvelden. I går kveld hadde jeg opp soveromsvinduet og fikk ei flute midt i skallen. Jeg prøvde å fortelle den at det var 1 desember snart, men det brydde den seg ikke noe om. 1 flue? Jeg slo ihjel 12-13 fluer inne forleden dag! Ikke hos meg selv da, jeg bor i byen, men ute på landet. Det var nesten heslig da vi slo på uplighten da mørket senket seg, det var rene fluesvermen i varmen over den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Synes det er trist og tragisk... Men selvsagt er det praktisk uten snø og med lite tøy - men jeg er glad i snø og vinteraktiviteter. Og liker ikke tanken på at vi mennesker med vårt levemønster klarer å påvirke klimaet og temperaturen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 1 flue? Jeg slo ihjel 12-13 fluer inne forleden dag! Ikke hos meg selv da, jeg bor i byen, men ute på landet. Det var nesten heslig da vi slo på uplighten da mørket senket seg, det var rene fluesvermen i varmen over den! Jeg dusjer litt oftere enn deg, derfor jeg hadde bare 1 flue hos meg......hehe... Det er merkelig dette, det er greit med litt kulde snart så man blir kvitt endel av krypene som yngler ekstra mye nå. Var vel noe bekymring rundt flott også skjønte jeg, de storkoser seg nå. Men det er godt med varmen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg dusjer litt oftere enn deg, derfor jeg hadde bare 1 flue hos meg......hehe... Det er merkelig dette, det er greit med litt kulde snart så man blir kvitt endel av krypene som yngler ekstra mye nå. Var vel noe bekymring rundt flott også skjønte jeg, de storkoser seg nå. Men det er godt med varmen også. *Flirer* Ettersom jeg dusjer hver dag og du dusjer oftere enn meg så er du overrenslig. ;o) Men det ble tyst etter at jeg hadde mitt lille drepe-fluer-raid, det var en enslig flue som tittet frem etterpå, men det var alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 *Flirer* Ettersom jeg dusjer hver dag og du dusjer oftere enn meg så er du overrenslig. ;o) Men det ble tyst etter at jeg hadde mitt lille drepe-fluer-raid, det var en enslig flue som tittet frem etterpå, men det var alt. Lystmorder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, det er merkelig, men godt også. Det er jo godt å gå ut om kvelden og kjenne at det er varmt. Snøen savner jeg ikke ennå, men greit om vi har snø julekvelden. I går kveld hadde jeg opp soveromsvinduet og fikk ei flute midt i skallen. Jeg prøvde å fortelle den at det var 1 desember snart, men det brydde den seg ikke noe om. Problemet ligger mye der - for de fleste er det behagelig med høyere temperaturer. Var det slik at klimaet ble kaldere, ville nok flere åpne øynene. Forløpig er varmen for behagelig til at politikerne stresser med evt tiltak... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Problemet ligger mye der - for de fleste er det behagelig med høyere temperaturer. Var det slik at klimaet ble kaldere, ville nok flere åpne øynene. Forløpig er varmen for behagelig til at politikerne stresser med evt tiltak... Du har nok et poeng der, så lenge vi ikke merker ubehagelighetene så blir det gjort lite. Men så spørs det da om det er menneskeskapt dette eller en "normal" svigning, eller en kombinasjon. Kanskje hjelper det ikke en dritt hva vi gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.