Charly Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Var sikker på at jeg skulle føde ca 1 uke før termin, men det har ikke skjedd. I morgen har jeg termin (lørdag) og ingenting har skjedd enda. Har noen vonde kynnere innimellom men de forsvinner like fort som de kommer. Men det er vel bare å smøre seg med tolmodighet, baby kommer når han kommer. Jeg fødte 6 dager etter termin forrige gang, får håpe jeg slipper å gå så lenge. Jeg er klar NÅ!! Er det ikke "vanlig" å føde før termin med 2. mann?? Hvordan er det med dere som har født før? Søstra mi ble satt igang 14 dager etter termin når ho fødte 2. gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eldstemann - 7 dager før termindato Yngstemann - 9 dager før termindato 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eldste: 14 dager før termin. Yngste: 21 dager før termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Første kom i uke 36, andre i uke 35. Var sikker på at tredje kom til å komme prematurt også, men han ventet til uke 37. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor26 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I følge jordmora mi så var det vanlig nå at også andregangsfødende også gikk til termin og vel så det. Grunnen til dette er at vi blir vanligvis sykemeldt mot slutten sånn at vi får slappet av ordentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nr 2 var den eneste som ikke kom prematurt, og hun kom dagen før termin. Nr 1 kom 9 uker før og nr 3 kom 4 uker før termin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2469 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nr 2 var den eneste som ikke kom prematurt, og hun kom dagen før termin. Nr 1 kom 9 uker før og nr 3 kom 4 uker før termin Hvor mange uker før termin regnes som prematur? Bare nysgjerrig av ren uvitenhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Første kom 1 dag før termin, andre 10 dager etter og tredjemann kom 16 dager på overtid, fødselen ble da satt igang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor mange uker før termin regnes som prematur? Bare nysgjerrig av ren uvitenhet. Tror det regnes som prematur om barnet blir født mer enn 3 uker før termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Med nr.1 ca 3 uker før termin. nr to. 2 dager over termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The one and only Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 nr.1 kom tre dager over term og nr.2 kom på terminen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.