Gjest Den fete på fire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 En _litt_ vel tung frokost; etter dagens veiing: Lasagne, grandiosa (uten musehale) og smultringer. Fristelsen ble for stor... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du er ikke så veldig konsekvent, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du er ikke så veldig konsekvent, da. Men _heldigvis_ veide jeg meg _før_ frokost. *Fornøyd* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moraki Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men _heldigvis_ veide jeg meg _før_ frokost. *Fornøyd* ) Det var da jævlig mye å spise til frokost! Har du veid deg _nå_ da? Jeg skal spise pølser fra Narvesen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det var da jævlig mye å spise til frokost! Har du veid deg _nå_ da? Jeg skal spise pølser fra Narvesen! Nei, nå tør jeg ikke veie meg før neste fredag. God frokost! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mjauuu Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men _heldigvis_ veide jeg meg _før_ frokost. *Fornøyd* ) Er det du Mons? Samme diett jaffal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er det du Mons? Samme diett jaffal. Jeg er nok ikke Mons. Men du er ganske skarp, du. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var da jævlig mye å spise til frokost! Har du veid deg _nå_ da? Jeg skal spise pølser fra Narvesen! Mye? Jeg spiser _små_ porsjoner, til opplysning. I morgen blir det biff! (Riktignok ikke til frokost). ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det du Mons? Samme diett jaffal. Tenker jeg tar samme meny til søndagsfrokost... *Sikle* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det var da jævlig mye å spise til frokost! Har du veid deg _nå_ da? Jeg skal spise pølser fra Narvesen! Nå er det tid for frokost! Ha en deilig søndag. Dette blir den siste utskeielsen før veiingen på fredag. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.