sheba Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har en hybel hvor de forrige beboerne er flyttet ut, milde himmel som det stinker gammel røyk!! Den er vasket på vanlig måte, men lukta sitter i som før, noen som har et godt råd til og bli kvitt den?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er kraftige saker, røyklukt. Det mest luktfjernende jeg vet er sterk salmiakk, les på flaska, et par dl til en bøtte. Nest best er kraftvask, fås på byggevarehus. Går ut fra at du har vasket gardiner og alt av stoff? Er det ikke bra etter sterk salmiakk, så må du male. Helst med alkydmaling. Tett sprekker med acrylmasse også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Det er kraftige saker, røyklukt. Det mest luktfjernende jeg vet er sterk salmiakk, les på flaska, et par dl til en bøtte. Nest best er kraftvask, fås på byggevarehus. Går ut fra at du har vasket gardiner og alt av stoff? Er det ikke bra etter sterk salmiakk, så må du male. Helst med alkydmaling. Tett sprekker med acrylmasse også. Takk for svar, har forsøkt salmiakk, gardiner og møbler tok de med seg så det finnes ikke tekstiler igjen... Litt irriterende at jeg må stå igjen med jobben, men får forsøke kraftvask.. Det blir krav om ikke røyk i neste omgang, det er sikkert:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 skåler med eddik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du må nok male... Har du prøvet salmiakk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk for svar, har forsøkt salmiakk, gardiner og møbler tok de med seg så det finnes ikke tekstiler igjen... Litt irriterende at jeg må stå igjen med jobben, men får forsøke kraftvask.. Det blir krav om ikke røyk i neste omgang, det er sikkert:) Sett ut kopper med eddik i hele leiligheten - og la det stå et døgn, det tiltrekker seg endel lukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Sett ut kopper med eddik i hele leiligheten - og la det stå et døgn, det tiltrekker seg endel lukt. takk til deg og ariadne, skal forsøke det før jeg vasker en gang til med kraftvask:) blir iallfall røykeforbud for neste leieboer.. føler meg litt dum siden jeg har vært røyker selv, men det lukter pyton når det røykes daglig i en liten leilighet:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 takk til deg og ariadne, skal forsøke det før jeg vasker en gang til med kraftvask:) blir iallfall røykeforbud for neste leieboer.. føler meg litt dum siden jeg har vært røyker selv, men det lukter pyton når det røykes daglig i en liten leilighet:) Det er verdt forsøket hvertfall Dessuten, man lærer jo etterhvert, og nå røyker du ikke inne mer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er verdt forsøket hvertfall Dessuten, man lærer jo etterhvert, og nå røyker du ikke inne mer! jeg slutta for endel år siden, men har vært åpen for gjester i mitt eget hus, da ikke daglig røyking.. slutt på det nå på hybelen om noen vil leie her. etter og ha lest annonser så ser det ut til at det er de fleste som sier "ikke røyk", problemet mitt er at leieboeren flyttet bare opp i andre etasje, til en større leilighet, han er tyrker, gift med ei norsk jente og er imot alt som er norsk og ikke muslimsk, så nå røyker han fortsatt innendørs (dog mindre enn ellers) men jeg har sagt røykeforbud!! hvorfor skal han ikke respektere det??, akkurat samme med søppelsortering da jeg sa ifra, svaret hans var: jeg er fra tyrkia og der gjør vi det ikke sånn! (jeg må hive på meg hansker og sortere papir, matavfall og restavfall! sparker han snart ut!!.. + at jeg er iferd med og bli rasist, og det vil jeg ikke! *frustrert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.