Gå til innhold

Jeg har blitt et hardt skall igjen.

Anbefalte innlegg

Gjest hvem er jeg da?

Jeg har lukket det harde skallet rundt meg igjen. Det ble altfor tøfft å åpne opp for alt. Tar overdoser, kutter meg, drikker, og dette kan jeg ikke fortsette med.

Derfor må jeg fortsette å være tøff, for å greie å møte verden uten å falle sammen.

Vet ikke hvor lenge jeg greier det denne gangen, men det er den eneste måten jeg kan overleve på. Finner ingen andre veier. Har snakket, spydd, ropt, vært skikkelig forbannet og alt mulig. Men finner ingen ro, kommer ikke unna meg selv, uansett så må jeg leve med det og det klarer jeg ikke. Derfor er det bedre å ikke tenke, føle, må glemme at jeg har en fortid, ellers greier jeg ikke leve.

Men bildene er der, pokkers minner som jeg ikke blir kvitt. Må lære å leve med dem, kan ikke forandre dem. Må være hard, dette skal jeg klare....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256473-jeg-har-blitt-et-hardt-skall-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

liljensverden

*forsiktig klem rundt det harde skallet*

Vil klemme litt rundt skallet, jeg også. Vet så veldig godt hvordan det er. Spille tøff og upåvirket, men så er man ikke det inni seg, allikevel...

Håper du finner styrke til å komme deg igjennom dette.

Klem fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Gjest hvem er jeg da?

Vil klemme litt rundt skallet, jeg også. Vet så veldig godt hvordan det er. Spille tøff og upåvirket, men så er man ikke det inni seg, allikevel...

Håper du finner styrke til å komme deg igjennom dette.

Klem fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Takk for klem! Merker at jeg må beskytte meg selv for tiden, ikke la noen komme inn på meg. Avfeier behandlerne mine, blir amper hvis de prøver å komme inn på nærgående tema. Føler meg som en katt med klørne ute.

Jeg er mye sint for tiden og tror liksom ikke på noen, skal klare meg selv. Det er kanskje også en måte å beskytte meg selv på, det å ta avstand fra alle. Spiller glad, forteller vitser og gjør alt for å virke positiv utad. Men inni er jeg et usikkert vrak.

Men skal greie å snu hodet, så jeg kan se framover og ikke se meg tilbake. Må ha tro og håp for framtiden, finne mening med ting, glede...

Hei!!

Vil bare ønske deg alt godt!! Du finnes nok der inne et sted;-) Vet det er trygt bak skallet, men det finnes mye godt i den store skumle verden på utsida og.. Venner er til for hverandre! Venner er til for å brukes!

I motbakke går det OPPOVER;-)

take care!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...