Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min bror på 28 har akkurat fått konstantert at han har et hull på lungen, han ligger på sykehus og skal opereres en av de nærmeste dagene. Fam. er i sjokk og broderen av den tause typen. Hvordan er det mulig å få dette??? han har slitt litt med lungebet/bronkitt de siste årene ikke astma el. han røyker.

Hvordan er mulighetene til og bli frisk av dette?

Hilsen en søster som har en for tiden hysterisk mor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25667-hull-i-lunge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Det høres veldig dramatisk ut, men er det igrunnen ikke. Vi ser det rett som det er. Han har punktert litt, og trenger hjelp for å få blåst opp lungen igjen. Vanligvis setter man inn et rør i siden, slik at man kan suge ut luften som ligger på utsiden av lungen og lungen vider seg ut igjen. Noen får dette omigjen, andre ikke. Det er viktig at han ikke røyker i denne situasjonen. Det er usikkert hvorfor noen opplever dette. Mange av disse personene er lange og tynne, utover det vet jeg ikke årsaken til dette. Han blir høyst sansynlig helt frisk igjen, hvis jeg har forstått spørsmålet riktig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25667-hull-i-lunge/#findComment-106263
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...