Gå til innhold

Er E.C. Dahls julebrus mulig å oppdrive på østlandet i år?

Anbefalte innlegg

Gjest julebrusfanatikeren
Skrevet

Er det mulig å få tak i ec dahls brune julebrus på glassflasker på østlandet i år?

Hvor i så fall?

Desperat!

Skrevet

Jeg får besøk fra trøndelag til helga. Hvor desperat er du etter å få nedover et par flasker? ;)

Skrevet

Ja, men tror du jeg røper det? Jo færre konkurrenter, jo mer julebrus!

:)

Skrevet

jeg har hørt rykter om at hver eneste bunnpris i oslo selger det. tenkte jeg skulle sjekke etterhvert:)

Gjest aass julebrus
Skrevet

Det er jo Aass Julebrus som er den beste!

Skrevet

Det er jo Aass Julebrus som er den beste!

Rødt sukkervann?

*Ingen jul uten Ec dahls julebrus*

Skrevet

Har sette en brun julebrus.. tror det kan være den. Isåfall har de den på Meny:)

Skrevet

Jeg får besøk fra trøndelag til helga. Hvor desperat er du etter å få nedover et par flasker? ;)

Aregh, fillern! De har vel kjørt nå? *overdesperat*

Skrevet

Aregh, fillern! De har vel kjørt nå? *overdesperat*

Hehe, too late. ;) Men jeg kan evt skaffe ny forsyning den 20. ;)

Skrevet

De har hauger her i byen vet du! ;o) Selv liker jeg den røde fra Grans bedre og heldigvis har de den på Rema og jeg kjøpte 6 småflasker på vei til jobb i dag for å ha i helgen. :o)

Skrevet

:) :) :) :) :)

JA! Om du ville! Jeg er helt fullstendig desperat, er bare å ... stable inn.. hihi.

Skrevet

:) :) :) :) :)

JA! Om du ville! Jeg er helt fullstendig desperat, er bare å ... stable inn.. hihi.

Skal høre om han gidder å sjekke inn bagasjen sin. Ække lov med flasker og sånn på flyet, vettu. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal høre om han gidder å sjekke inn bagasjen sin. Ække lov med flasker og sånn på flyet, vettu. ;)

Jeg fikk julebrus i posten :>

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...