Gjest julebrusfanatikeren Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Er det mulig å få tak i ec dahls brune julebrus på glassflasker på østlandet i år? Hvor i så fall? Desperat! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg får besøk fra trøndelag til helga. Hvor desperat er du etter å få nedover et par flasker? 0 Siter
fugazi Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ja, men tror du jeg røper det? Jo færre konkurrenter, jo mer julebrus! 0 Siter
willow Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg har hørt rykter om at hver eneste bunnpris i oslo selger det. tenkte jeg skulle sjekke etterhvert:) 0 Siter
Gjest aass julebrus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er jo Aass Julebrus som er den beste! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er jo Aass Julebrus som er den beste! Rødt sukkervann? *Ingen jul uten Ec dahls julebrus* 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har sette en brun julebrus.. tror det kan være den. Isåfall har de den på Meny:) 0 Siter
tiliti Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg får besøk fra trøndelag til helga. Hvor desperat er du etter å få nedover et par flasker? Aregh, fillern! De har vel kjørt nå? *overdesperat* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Aregh, fillern! De har vel kjørt nå? *overdesperat* Hehe, too late. Men jeg kan evt skaffe ny forsyning den 20. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hehe, too late. Men jeg kan evt skaffe ny forsyning den 20. De har hauger her i byen vet du! ;o) Selv liker jeg den røde fra Grans bedre og heldigvis har de den på Rema og jeg kjøpte 6 småflasker på vei til jobb i dag for å ha i helgen. ) 0 Siter
tiliti Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hehe, too late. Men jeg kan evt skaffe ny forsyning den 20. :) :) JA! Om du ville! Jeg er helt fullstendig desperat, er bare å ... stable inn.. hihi. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 :) :) JA! Om du ville! Jeg er helt fullstendig desperat, er bare å ... stable inn.. hihi. Skal høre om han gidder å sjekke inn bagasjen sin. Ække lov med flasker og sånn på flyet, vettu. 0 Siter
tiliti Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Skal høre om han gidder å sjekke inn bagasjen sin. Ække lov med flasker og sånn på flyet, vettu. Jeg fikk julebrus i posten :> 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.