Angela1365380318 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 En på hjerte-kar har undertegnet med navnet sitt, i tilfelle han ikke er den han utgir seg for, kan du ikke redigere bort navnet, uten å slette inlegget? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Takk for tipset:-) Ikke noe problem :-) Er veldig glad for jobben dere gjør. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ikke noe problem :-) Er veldig glad for jobben dere gjør. Må Webmaster finne på et navn da?. hva skal han signere med istedenfor?. 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Takk for tipset:-) En på allergiforumet har skrevet med navn. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Må Webmaster finne på et navn da?. hva skal han signere med istedenfor?. Han korter det vel ned til fornavnet, tenker jeg 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Han korter det vel ned til fornavnet, tenker jeg Det skal godt gjøres å korte ned til fornavnet uten at det nicket er opptatt. Man må være ganske kreativ for å signere med et navn som ikke er opptatt:) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det skal godt gjøres å korte ned til fornavnet uten at det nicket er opptatt. Man må være ganske kreativ for å signere med et navn som ikke er opptatt:) Okay Jeg har ikke sett innlegget, så jeg vet ikke hva slags navn det var snakk om 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.