Gå til innhold

Vondt i hele kroppen


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Hva er dette for noe? Jeg har vondt øverst i ryggen og skuldrene og nedover armene og neover beina. En slags gnaging inntil beina. Jeg greier ikke å forklare det bedre.

Jeg er ikke akkurst syk heller, bare uvell og litt kvalm.

Jeg har tatt influensavaksine for et par-3 uker siden, så det kan det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er klar over at veldig mange av de som tar influensavaksine får influensa likevel - og verre enn de noen gang har hatt det før?

Men jeg føler meg ikke direkte syk.

Når jeg har influensa er det ingen tvil. Da ligger jeg til seng og orker kanpt stå opp for å smøre meg en brødskive;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo masse vanlige virusinfekjsoner som en får verk i kroppen av, ikke bare den ordentlie influensaen.Både tredagers-sjuker og større forkjølelser eller halsevondter.

Jeg blir sånn når jeg har gjort for mye/trent for mye, men det er nå meg, da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at veldig mange av de som tar influensavaksine får influensa likevel - og verre enn de noen gang har hatt det før?

Men hvis man bare er uvel, har man ikke influensa. Influensa medfører at man er sengeliggende i minst 4 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aldri mer vaksine

Du er klar over at veldig mange av de som tar influensavaksine får influensa likevel - og verre enn de noen gang har hatt det før?

Finns det noen statistikk over dette? Jeg fikk nemlig akkurat det: kraftig influensa noen timer etter jeg tok vaksinenen. Men legen har aldri trodd på meg, at det skyldtes vaksinen, hun mente det var tilfeldigheter og at jeg allerede måtte ha vært smittet.

Men hvis dette er noe mange opplever, så hadde jeg hatt noe å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg føler meg ikke direkte syk.

Når jeg har influensa er det ingen tvil. Da ligger jeg til seng og orker kanpt stå opp for å smøre meg en brødskive;)

Det kan også være at du har stramme muskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns det noen statistikk over dette? Jeg fikk nemlig akkurat det: kraftig influensa noen timer etter jeg tok vaksinenen. Men legen har aldri trodd på meg, at det skyldtes vaksinen, hun mente det var tilfeldigheter og at jeg allerede måtte ha vært smittet.

Men hvis dette er noe mange opplever, så hadde jeg hatt noe å vise til.

Hmmm, da må jeg nok lete litt. Vent litt, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns det noen statistikk over dette? Jeg fikk nemlig akkurat det: kraftig influensa noen timer etter jeg tok vaksinenen. Men legen har aldri trodd på meg, at det skyldtes vaksinen, hun mente det var tilfeldigheter og at jeg allerede måtte ha vært smittet.

Men hvis dette er noe mange opplever, så hadde jeg hatt noe å vise til.

JEg finner ikke så veldig mye, og har ikke tid til å lete akkurat nå. Men jeg har flere i min bekjentskapskrets som har blitt skikkelig syke av influensa flere uker etter at de tok vaksinen. Og det er mange jeg ikke kjenner som også har blitt det :)

Legger ved de linkene jeg fant som kan være litt relevante.

http://www.doktoronline.no/section/child/?action=showQA&DocumentId=684

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061105/NTBI/975490892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...