Gå til innhold

Sunne og gode middager


Gjest sulten familie

Anbefalte innlegg

Gjest sulten familie

Inspirert av candyqueen's tråd, søker jeg herved tips til sunne og gode middager! Ikke for slanking, men for nytelse og påfyll av viktige sunne næringsstoffer! :-)

Vi rivde kjøkkenet vårt for halvannen mnd siden, og siden den tid har det vært smått med middager her i huset.

Vi har stort sett levd på ferdigretter fra varmtdisken på kolonialen.

Det nye kjøkkenet vil stå klart innen to uker, og jeg kan nesten ikke vente med å lage ordentlige middager!

Føler vi har levd ganske usunt disse snart 2 månedene, så vil gjerne gå rett på et sunt og godt kosthold.

Kan dere please dele deres beste (og gjerne sunne, men ikke et must..) middagsoppskrifter med meg?

Takker så veldig mye på forhånd, klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...