Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Hurra-hurra, og gratulerer med daaaaaaaagen!

Mulig det blir mail på deg i løpet av noen små dager; fikk liksom litt spark bak til å få ordnet opp nå merket jeg!

Og nei - ingen emigrering til Sverige, gitt!

Takk for den (nesten uten oppfordring) gratulasjonen :-)

Og jeg er veldig glad for at vi får beholde deg i Norge!

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

2

• Angelica :o)

2

• Glimtipper

2

• Mary Poppins

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Takk for den (nesten uten oppfordring) gratulasjonen :-)

Og jeg er veldig glad for at vi får beholde deg i Norge!

He-he, takker for den (med Norge, altså).

Har knapt nok vært innom DOL siden tidlig i høst; har jobbet meg halvt ihjel pga. sykemeldinger på jobb og bla-bla-bla. Ikke at det er så mye roligere nå, men jeg har i alle fall en slags kontroll... Og i dag har jeg vært hjemme med sykt barn, så da har det ikke blitt så effektivt...

I morgen skal jeg til kontoret, og det blir julegaveshopping i morgen kveld. Være med, kanskje?!

Gjest Ulvinnen

He-he, takker for den (med Norge, altså).

Har knapt nok vært innom DOL siden tidlig i høst; har jobbet meg halvt ihjel pga. sykemeldinger på jobb og bla-bla-bla. Ikke at det er så mye roligere nå, men jeg har i alle fall en slags kontroll... Og i dag har jeg vært hjemme med sykt barn, så da har det ikke blitt så effektivt...

I morgen skal jeg til kontoret, og det blir julegaveshopping i morgen kveld. Være med, kanskje?!

Jeg kunne absolutt trengt å få shoppet litt julegaver, jeg har bare to under kontroll. Men nå blir det så mye overtid på jobb de første dagene, at tidligste mulighet er fredag.

Men mange takk for tilbudet.

Jeg kunne absolutt trengt å få shoppet litt julegaver, jeg har bare to under kontroll. Men nå blir det så mye overtid på jobb de første dagene, at tidligste mulighet er fredag.

Men mange takk for tilbudet.

Vel, fredag er jeg tilbake der jeg hører hjemme.

Men kanskje vi klarer å treffes til en før-juls-kaffe?! Det tror jeg hadde vært riktig trivelig, altså.

Tra-la-la, er i julestemning allerede, føler meg snill og god og alt mulig rart. He-he! (Har dette diagnose, tro...?)

Gjest Ulvinnen

Vel, fredag er jeg tilbake der jeg hører hjemme.

Men kanskje vi klarer å treffes til en før-juls-kaffe?! Det tror jeg hadde vært riktig trivelig, altså.

Tra-la-la, er i julestemning allerede, føler meg snill og god og alt mulig rart. He-he! (Har dette diagnose, tro...?)

Denne uken er helt låst. Har du noen muligheter fra neste uke av? Det hadde vært innmari moro å treffe deg, helt klart :-)

Annonse

Denne uken er helt låst. Har du noen muligheter fra neste uke av? Det hadde vært innmari moro å treffe deg, helt klart :-)

Neste uke er torsdag eneste mulighet - og faktisk siste mulighet før jul... UÆH - hvor blir dagene mine av?????

(Kan man etterlyse dager når man mener de har forsvunnet uten at man har merket dem????)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Neste uke er torsdag eneste mulighet - og faktisk siste mulighet før jul... UÆH - hvor blir dagene mine av?????

(Kan man etterlyse dager når man mener de har forsvunnet uten at man har merket dem????)

Torsdag neste uke har jeg mulighet på dagtid. Om kvelden er det arrangement på skolen til barna.

Men kan du ikke få opp igjen mailen din, så vi kan avtale nærmere "privat"?

Gjest Ulvinnen

Ahhh, Ulvinnens dag i dag?

Grattis så mye da, sent men godt :)

Håper dagen har vært koselig og at det har vanket en spennende gave eller to på deg.

Fortsatt fin efta, kveld da :)

Takk skal du ha!

Joda, jeg har fått gave. Dessuetn har vi spist godt på restaurant, og nå er det en DVD og rødvin som står på programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...