Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

12

• vanilje

8

• DarkPink

3

• Mary Poppins

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

jepp, langt mot nord, er mørkt her om dagen, snur litt på døgnet da

kjøpt meg leil da, trygg, fin leil, sammen med noen firbente

har du noe kontakt med hun som har malt det bildet?

så koselig..

nei.. hun har jeg mistet litt kontakten med desverre.. men jeg flytter østover til våren og da skal jeg spore henne opp. jeg skylder henne en pakke sigaretter og 2 glass vin.

om du skulle svinse innom tigerstaden til våren så gi lyd.. :-)

så koselig..

nei.. hun har jeg mistet litt kontakten med desverre.. men jeg flytter østover til våren og da skal jeg spore henne opp. jeg skylder henne en pakke sigaretter og 2 glass vin.

om du skulle svinse innom tigerstaden til våren så gi lyd.. :-)

det blir hun sikkert glad for om du betaler tilbake ;-))

blir nok sørpåtur til våren, skal gi lyd (må bli herinne det, aner ikke hvordan jeg ellers skulle få tak i deg...)

Annonse

det blir hun sikkert glad for om du betaler tilbake ;-))

blir nok sørpåtur til våren, skal gi lyd (må bli herinne det, aner ikke hvordan jeg ellers skulle få tak i deg...)

jeg regner med hun er like senil som meg :-)

du når meg her.. [email protected]

hehe, nja, det vet du sikkert best selv! Mente andre gangen jeg blir mistenkt for å være pus.

Ah. Bare å beklage hvis jeg tar feil, jeg bare prøver å få litt oversikt over dette fenomenet =)

(Skjønt jeg hadde håpet å få svar fra noen andre enn de involverte også da) =p

Ah. Bare å beklage hvis jeg tar feil, jeg bare prøver å få litt oversikt over dette fenomenet =)

dette er litt morsomt, tror du vi er en og samme person?

*knegger*

Vet, blir og litt lett mistenksom for tiden. Får la andre ta seg av den saken.

Gjest Den fete på fire

dette er litt morsomt, tror du vi er en og samme person?

*knegger*

Mange har visstnok trodd at jeg var alle dere. Om du erindrer beskyldninger som haglet en tid tilbake, om at jeg satt oppe om nettene og skrev laaaange tråder med meg selv

Annonse

Mange har visstnok trodd at jeg var alle dere. Om du erindrer beskyldninger som haglet en tid tilbake, om at jeg satt oppe om nettene og skrev laaaange tråder med meg selv

jeg tror ikke en sjel tror på det du skriver, vel egentlig bryr det meg fletta. du er et troll og du spammer tråder.

kos deg videre

Gjest Den fete på fire

jeg tror ikke en sjel tror på det du skriver, vel egentlig bryr det meg fletta. du er et troll og du spammer tråder.

kos deg videre

Du tror meg ikke?

Tror du at jeg _er_ alle dere?

*Rister bestyrtet på hodet*

Nå er det sengetid for meg...oss....

;o)

Gjest Den fete på fire

Noen har _diktet opp_ at noen diskuterer med seg selv...

Og noen _tror_ på det!

Hi, hi, hi....

*Rullende krampelatter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...