Gå til innhold

NHD! Imovane i 5 år nå..


Gjest Imovane

Anbefalte innlegg

Gjest Imovane

Jeg har en lege som har skrevet ut Imovane i 5 år til meg nå. Jeg må ta mange tabletter for at de skal virke for meg nå. Tenkte på om Stilnoct var noe for meg?Kan du svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helheim

Hvis dette dreier seg om hver dag, har du nok blitt avhengig. Stilnoct er jo i samme gata, så etter en kort tid med dem, vil du nok begynne å måtte ta mange av dem også. Jeg fikke en gang skrevet ut 100 stilnoct, og på slutten måtte jeg ta 4 ganger utskrevet dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter krysstoleranse også.

Har du høy toleranse for Imovane, og må ta mange av de for å få virkning, vil neppe én Stilnoct gi deg noen effekt.

Har man først høy toleranse for ett sovemiddel, har man automatisk høy toleranse for andre sovemidler også vil jeg tro.

Selv om man ikke har tatt de før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...
På 4.12.2006 den 21.23, Farmer skrev:

Det er noe som heter krysstoleranse også.

Har du høy toleranse for Imovane, og må ta mange av de for å få virkning, vil neppe én Stilnoct gi deg noen effekt.

Har man først høy toleranse for ett sovemiddel, har man automatisk høy toleranse for andre sovemidler også vil jeg tro.

Selv om man ikke har tatt de før.

Gjelder denne krysstoleransen for Valium og Imovane også? Altså hvis man bruker mye Valium så får Imovane mindre effekt? 

Anonymkode: 68b2e...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 13 år siden Farmer skrev dette, så det er ikke sikkert at du får svar.

Krysstoleranse oppstår kun mellom stoff som har likt angrepspunkt. Det vil ikke være krysstoleranse mellom Imovane og Vallergan som et eksempel.

Det du konkret spør om kan besvares med ja, og er godt omhandlet i denne artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...