Gå til innhold

Gartneren har luket i dol-bedet...

Anbefalte innlegg

Men hvorfor i helv%#% gjør dere ikke noe??

For det første, hun spammer forumet, for det andre trakasserer hun andre brukere her, og for det tredje ødelegger hun for nye brukere.

Dere kan ikke alvorlig oppfordre oss til å inkludere de vi ikke kjenner, når dere i samme vending ikke gjør noe med dette?

Hva er det dere vil vi skal gjøre egentlig?

La være å svare ok - men det fordrer at vi alltid kjenner henne igjen, og det er ikke alle som gjør det.

Kanskje hun blir lei om hun blir outet etterhvert som noen kjenner henne igjen? jeg har sikkert gått fem på endel ganger, men når jeg oppdager vedkommende (tror ikke det gjelder denne personen for min del) så slutter jeg bare og svare..

men det er ikke lett for det irriterer meg noe grenseløst!! :)

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• ShitDiddelyDo

11

• stone

9

• ylvali1365381015

7

du kjenner meg ikke. og vet ingenting. jeg skriver ikke stygt til folk. alt jeg gjør er å forsøke å glede noen...

Hei, kva er det du har sagt for å prøve å glede nokon? Er ikkje heilt med her eg... Høyrer berre at det er mykje person angrep...

ShitDiddelyDo

Jeg tror ikke hun skjønner hva vanlig folkeskikk og nettvett er. Eventuelt VIL hun ikke skjønne det.

a) Hun kødder og storkoser seg over all denne oppmerksomheten.

B) Hun er seriøst tilbakestående. Og i så fall burde vi muligens være litt forsiktige med hva vi skriver.

Og det irriterer meg egentlig mer enn spamminga. Dol burde ha et ansvar der de beskytter denne skapningen mot seg selv, og det gjøres ikke ved at hun får skrive innlegg på innlegg og dermed få kjeft på kjeft.

Det nytter ikke å pålegge oss som brukere Vær Varsom-ansvaret.

Gjest Princess Peach

B) Hun er seriøst tilbakestående. Og i så fall burde vi muligens være litt forsiktige med hva vi skriver.

Og det irriterer meg egentlig mer enn spamminga. Dol burde ha et ansvar der de beskytter denne skapningen mot seg selv, og det gjøres ikke ved at hun får skrive innlegg på innlegg og dermed få kjeft på kjeft.

Jeg heller mer og mer mot alternativ b. Hvis noen synes dette er så supermorsomt havner de i kategori b uansett.

Gjest musefangeren

dessverre, hverken a eller b stemmer. beklager å skuffe deg

Annonse

Gjest Persille

Veldig godt poeng!

Annonse

Gjest Moderator

Men hvorfor i helv%#% gjør dere ikke noe??

For det første, hun spammer forumet, for det andre trakasserer hun andre brukere her, og for det tredje ødelegger hun for nye brukere.

Dere kan ikke alvorlig oppfordre oss til å inkludere de vi ikke kjenner, når dere i samme vending ikke gjør noe med dette?

Hva er det dere vil vi skal gjøre egentlig?

La være å svare ok - men det fordrer at vi alltid kjenner henne igjen, og det er ikke alle som gjør det.

Slik vi ser det, er denne brukeren kun ett av flere problem vi har slitt med de siste månedene. Vi sliter med å finne egnede tiltak for å regulere denne type brukere, akkurat som vi også har vansker i forhold til en del andre typer brukere.

Det fellestrekket som man nesten alltid finner ved problematiske brukere er at de uhyre sjelden deler redaksjonens vurderinger mht deres bruk av forumet.

Gjest Moderator

Kanskje hun blir lei om hun blir outet etterhvert som noen kjenner henne igjen? jeg har sikkert gått fem på endel ganger, men når jeg oppdager vedkommende (tror ikke det gjelder denne personen for min del) så slutter jeg bare og svare..

men det er ikke lett for det irriterer meg noe grenseløst!! :)

Etter vår oppfatning er det nå for stort fokus på denne ene brukerens aktivitet på dol. Selv når hun skriver helt ok innlegg er andre brukere uhyre opptatt av det er hun som står bak dem. Vi har hatt andre brukere før som har laget vesentlig mer trøbbel uten at dette har blitt tilnærmelsesvis et så stort tema. Problemet forverres ytterligere ved at denne oppmerksomheten ser ut til å trigge hennes ønske om oppmerksomhet.

Vårt forslag er og blir at man ignorerer innlegg man misliker, og forøvrig fokuserer mer på innhold og mindre på hvem som står bak et innlegg.

Gjest Persille

Slik vi ser det, er denne brukeren kun ett av flere problem vi har slitt med de siste månedene. Vi sliter med å finne egnede tiltak for å regulere denne type brukere, akkurat som vi også har vansker i forhold til en del andre typer brukere.

Det fellestrekket som man nesten alltid finner ved problematiske brukere er at de uhyre sjelden deler redaksjonens vurderinger mht deres bruk av forumet.

Det skjønner vi også, men likevel - dette er _deres_ problem.

Poenget er at dere har en fast tilhengerskare som frekventerer disse sidene ofte, og som dere nå er iferd med å miste. Dere har også en del nye brukere som blir feilaktig "skjelt ut", og som ikke får svar - fordi vi ikke gidder av "frykt" for denne dama.

Og vi skjønner alle at det innimellom er behov for å være anonym, men det finnes registreringsmåter som f.eks SDD har foreslått tidligere, som f.eks registrering via telefon.

Og sånn det ser ut for oss, så får vi tilsnakk for tull og ingenting (ref. oppsigelsestråden), mens denne dama får herje som hun vil. Det gir ikke noe positivt inntrykk av redaksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...