Gå til innhold

Gartneren har luket i dol-bedet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• ShitDiddelyDo

11

• stone

9

• ylvali1365381015

7

Annonse

ylvali1365381015

Etter vår oppfatning er det nå for stort fokus på denne ene brukerens aktivitet på dol. Selv når hun skriver helt ok innlegg er andre brukere uhyre opptatt av det er hun som står bak dem. Vi har hatt andre brukere før som har laget vesentlig mer trøbbel uten at dette har blitt tilnærmelsesvis et så stort tema. Problemet forverres ytterligere ved at denne oppmerksomheten ser ut til å trigge hennes ønske om oppmerksomhet.

Vårt forslag er og blir at man ignorerer innlegg man misliker, og forøvrig fokuserer mer på innhold og mindre på hvem som står bak et innlegg.

Det der var et veldig godt poeng som jeg synes vi skal ta til oss.

Syndebukker kan av og til bære mer enn sin egen bør her inne.

Jeg har mange ganger stusset over hvor mye som tåles av enkelte når man unisont slakter alle initiativ fra andre...

Annonse

Gått og lagt deg allerede? Pyse! *s*

neida:) gikk bare i dekning, webbis er visst litt sur på meg i kveld, noe som kanskje er forståelig etter all kranglinga her... jeg postet noen få kommentarer som visstnok provoserte, så da går jeg heller til sengs:)

hehe:) livssyn og etikk har jeg ikke postet mye på, men så det bare i forumoversikten.. natta!

neida:) gikk bare i dekning, webbis er visst litt sur på meg i kveld, noe som kanskje er forståelig etter all kranglinga her... jeg postet noen få kommentarer som visstnok provoserte, så da går jeg heller til sengs:)

hehe:) livssyn og etikk har jeg ikke postet mye på, men så det bare i forumoversikten.. natta!

Sov godt da, Ikke smugkikk innom DOL! (Det er om natta det skjer! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...