Gå til innhold

Gartneren har luket i dol-bedet...

Anbefalte innlegg

Hva skjer om vi outer henne?

Altså - hver gang noen oppdager et nytt nick, poster et innlegg med at xxx er katta, konsekvent?

Det er enkelt å ikke svare henne når jeg gjenkjenner henne, men det er der jeg sliter litt innimellom...

Nå har jeg lest meg gjennom store deler av denne tråden, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke henger helt med i denne diskusjonen om kattekvinnen, jeg har jo skjønt "hvem" hun er i mange tilfeller, men jeg har ikke oppfattet henne som ufin på noen måte?

Dette er ikke ment som noe forsvar av noen, jeg lurer bare på hva dere sikter til? Forstår at en utømmelig strøm av innlegg irriterer, men har hun gjort noe verre enn det?

Jeg har virkelig ikke fått det med meg, det er andre brukere jeg irriterer meg mer over her inne, som kan ture frem tilsynelatende som det passer dem selv.

Fortsetter under...

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• ShitDiddelyDo

11

• stone

9

• ylvali1365381015

7

Herregud, for en patetisk sait dette har blitt da.

For normalt oppegående mennesker må dol i stadig større grad minne om en barnehage hvor de små står og hyler og skriker, og klager til førskolelæreren.."han begynte..hun snakket stygt..hun slo først.."..

For oss som føler oss hevet over dette, er det en trøst at disse sutretrådene bare ser ut til å engasjere de vanlige "kjerringene" av begge kjønn, nick som aldri preseterer innlegg det er verdt å lese.

Problemet er imidlertid at det hele saiten ser ut til å ha blitt overtatt av disse åndspygmeene.

Går det ikke an å legge et eget forum for slike retarderte?

Var det godt å få det ut, o du store som er hevet opp over alle andre? ;-)

Nå har jeg lest meg gjennom store deler av denne tråden, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke henger helt med i denne diskusjonen om kattekvinnen, jeg har jo skjønt "hvem" hun er i mange tilfeller, men jeg har ikke oppfattet henne som ufin på noen måte?

Dette er ikke ment som noe forsvar av noen, jeg lurer bare på hva dere sikter til? Forstår at en utømmelig strøm av innlegg irriterer, men har hun gjort noe verre enn det?

Jeg har virkelig ikke fått det med meg, det er andre brukere jeg irriterer meg mer over her inne, som kan ture frem tilsynelatende som det passer dem selv.

Igjen - jeg er helt enig med deg. Noen ser ut til å være fritatt for å følge regler for alminnelig folkeskikk.

Var det godt å få det ut, o du store som er hevet opp over alle andre? ;-)

Tja, det kjentes ikke noe spesielt å skrive dette..kun en konstatering, dog med en smule engstelse over det forfall denne saiten er utsatt for.

Å føle seg hevet er det infantile skvalderet som dere presterer, er heller ikke særlig krevende. Det faller ganske naturlig.

Tja, det kjentes ikke noe spesielt å skrive dette..kun en konstatering, dog med en smule engstelse over det forfall denne saiten er utsatt for.

Å føle seg hevet er det infantile skvalderet som dere presterer, er heller ikke særlig krevende. Det faller ganske naturlig.

"Dere?" Akkurat.

ylvali1365381015

Jupp. Men jeg forstår uansett ikke greia. Hun hadde helt sikkert fått oppmersomhet hvis hun hadde oppført seg som folk flest. Jeg vet i hvert fall at jeg var snill og grei helt til det rant over.

Og nå forsøker jeg så godt jeg kan å la være å svare henne, men det er lettere sagt enn gjort når hun henger meg på nærmest uansett hva jeg skriver.

Men sov godt! :)

;-) har lagt merke til det der...

Annonse

ylvali1365381015

For normalt oppegående mennesker må dol i stadig større grad minne om en barnehage hvor de små står og hyler og skriker, og klager til førskolelæreren.."han begynte..hun snakket stygt..hun slo først.."..

For oss som føler oss hevet over dette, er det en trøst at disse sutretrådene bare ser ut til å engasjere de vanlige "kjerringene" av begge kjønn, nick som aldri preseterer innlegg det er verdt å lese.

Problemet er imidlertid at det hele saiten ser ut til å ha blitt overtatt av disse åndspygmeene.

For en tordentale...

Hadde du tøylet språkbruken en smule hadde jeg lettere kunnet sagt meg ganske enig.

Rart at webbis gir seg inn på lange diskusjoner med enkeltpersoner og nermest opptrer som en debattant selv.

Men, men... Sikkert vanskelig å skulle holde avstand når man kan forklare og forsøke å roe gemyttene. Spørsmål som:Er du sur på meg, webbis? får meg til å tenke på en foreldre-barn-relasjon. ;-)

For en tordentale...

Hadde du tøylet språkbruken en smule hadde jeg lettere kunnet sagt meg ganske enig.

Rart at webbis gir seg inn på lange diskusjoner med enkeltpersoner og nermest opptrer som en debattant selv.

Men, men... Sikkert vanskelig å skulle holde avstand når man kan forklare og forsøke å roe gemyttene. Spørsmål som:Er du sur på meg, webbis? får meg til å tenke på en foreldre-barn-relasjon. ;-)

Ja, jo..det var jo ikke akkurat noen tordentale, kun en refleksjon over forfallet denne saiten gjennomgår.

En skokk med "kjerringer" har tydeligvis etablert seg her på dol, og lever sine liv her inne. Men det er tett og trangt her, og når mange brukere ikke har spesielt mye å fare med, blir det lett barnehage-tendenser...som vi har sett.

De såkalte fagpersonene på saiten burde ordinere litt virkelighet og frisk luft til de hardest rammede.

Kanskje hun blir lei om hun blir outet etterhvert som noen kjenner henne igjen? jeg har sikkert gått fem på endel ganger, men når jeg oppdager vedkommende (tror ikke det gjelder denne personen for min del) så slutter jeg bare og svare..

men det er ikke lett for det irriterer meg noe grenseløst!! :)

Fanken - har jeg gått glipp av noe igjen???

a) Hun kødder og storkoser seg over all denne oppmerksomheten.

B) Hun er seriøst tilbakestående. Og i så fall burde vi muligens være litt forsiktige med hva vi skriver.

Og det irriterer meg egentlig mer enn spamminga. Dol burde ha et ansvar der de beskytter denne skapningen mot seg selv, og det gjøres ikke ved at hun får skrive innlegg på innlegg og dermed få kjeft på kjeft.

Det nytter ikke å pålegge oss som brukere Vær Varsom-ansvaret.

*HOST* Sånn i det store og hele - hva har skjedd liksom?

Annonse

ja, gjett om:-) bare en liten diskusjon om en viss kattepus og aliaser:)

huff!

men når har du tid til litt mimring og tips angående Normandie? og velkommen hjem forresten..

Katta = bebba = amerikafarereb eller? - skjønner ikke en dritt jeg :)

Normandie ja - - -skal se på det en kveld - hadde helt glemt det jeg.

Katta = bebba = amerikafarereb eller? - skjønner ikke en dritt jeg :)

Normandie ja - - -skal se på det en kveld - hadde helt glemt det jeg.

har en mistanke til nick jeg også, men er ikke sikker om det er mer enn en av dem:-)

men nå får jeg ta kvelden tror jeg, håper vi kan ta en prat snart om feriemål som jeg spurte deg om, ville vært kjempefint siden dere har vært der.

snakkes:)

he-he....godt sagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...