Gå til innhold

trett


Lost

Anbefalte innlegg

Mer mas fra meg igjen ja!!

Er så trett og lei og..sint på meg selv!!

sov ikke søndag til mandag og fra igår til idag var jeg på do hele tiden.Dritt tabletter!!Fatter ikke hvorfor jeg tar de...

Har på en måtet mistet den kontrollen jeg hadde over meg selv.Spyr mere nå.Det er så vanskelig å la være!!Mat stresser meg.Det stresser meg å tenke på at eg må få pappa til å tro at jeg har spist..så da spiser jeg istedet og spyr det opp igjen..Idag får jeg ikke trent en gang..Alt krever så mye....=(

Eller kanskje det bare er jeg som er svak og ikke takler noe...

Er litt deppa nå..En veninne av meg blir innlagt på medisinsk imorgen..Vet jo at det er best..Er redd hun skal knekke sammen og då hvert øyeblikk..Ser henne så sjelden også...Vet ikke hva jeg skal si for å oppmuntre henne..Hun har det så vanskelig og orker ikke snakke i tlf...Det er bra hun får hjelp hvertfall...Men skulle ønske det fantes en annen utvei for henne.Det er sikkert hundrede gangen hun blir innlagt nå..

Bare litt klaging fra meg:)

Skal skjerpe meg fra nå av..Bare et lite spørsmål..Har tatt meg i å tenke(ble litt overrasket;).

Men uansett..Er det risiko for at jeg blir innlagt når jeg tar avføringstabl??Skjønner dere spørsmålet??Kan de ødlegge hele meg slik at legen kan finne det ut på blodprøver??

Stå på alle sammen!!Take care!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Avføringstabletter kan føre til alvorlige skader på tarmen, men jeg vet ikke om skadene vil synes på blodprøver. Men jeg håper jo at du klarer å la være å ta dem.

Er det rart du er trøtt? Ikke sover du, du kaster opp og bruker avføringstabletter så du får i deg altfor lite næring. Og så bruker du sikkert masse krefter på å skjule det også.

Jeg håper du får sjansen til å sove litt i natt, i hvert fall.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har akkurat skrevet svar til ditt svar til meg. Litt rotete setning... Har dårlig tid nå, men ville bare si at jeg håper du snart får det bedre. Vil bare du skal vite at jeg bryr meg! Skal prøve å få satt meg ned å skrevet litt mer i kveld, hvis jeg får tid, da skal du få et bedre svar.

Men vær klar over at jeg bryr meg om deg, og vær klar over at det er mange fler enn meg som gjør det!!! :)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære trett

g skjønner godt at du er trett. Som du sier selv vet du at overdreven bruk av avføringstabletter kan ødelegge fordøyelses-systemet. Da vet du kanskje at en ikke kvitter seg med kalorier ved bruk av avførings-midler (bare - ca 5% av inntaket). Som du sikkert har hørt før vil også jeg anbefale deg å kutte ut før din egen tarmfunksjon er så nedsatt at du virkelig får problemer. Det er avhengig av hvilke preparater du tar og mende samt hvilke prøver legen tar om dette blir oppdaget hos legen. Mitt råd er å søke råd om et kosthold som kan hjelpe deg til å få en mage som fungerer bra uten disse skadelige ohg kostbare pillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...