Gå til innhold

Pc til reparasjon: slettes det jeg har der?

Anbefalte innlegg

Gjest rettigheter?
Skrevet

Jeg er litt nervøs for det nå. De sa for en uke siden at den var sendt, men det stemmer ikke. Jeg håper inderlig ikke de har slettet noe, siden jeg har oppgaver, viktige linker, musikk osv. på pc'en. Samboeren begynte å snakke om at de kanskje skulle gi en ny som kompensasjon; men jeg vil gjerne ha tilbake min bærbare med mine ting. Kan de ha rotet den bort siden de lyver?

Skrevet

Jeg ville oppsøkt dem og om mulig tatt sikkerhetskopi av alt som er på pc'n. Eller ringe og forlange at de skal gjøre det. Kjenner noen som mistet ALLE bildene de hadde på pcen, selv om det tilsynelatende ikke skulle "gå an". Joda, det gikk an gitt... Jævlig surt!! Sjekk heller en gang for mye enn en gang for lite...

Gjest rettigheter?
Skrevet

Jeg ville oppsøkt dem og om mulig tatt sikkerhetskopi av alt som er på pc'n. Eller ringe og forlange at de skal gjøre det. Kjenner noen som mistet ALLE bildene de hadde på pcen, selv om det tilsynelatende ikke skulle "gå an". Joda, det gikk an gitt... Jævlig surt!! Sjekk heller en gang for mye enn en gang for lite...

Den er sendt til reparasjon men jeg kan ringe og si det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...