Gå til innhold

JEG ER SÅ LEI!!!!

Gjest sur og sliten student!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å skrive oppgaver! Har gjort ferdig 2, holder på med den tredje, har en igjen. Holder på å gå fra vettet!

4 x 20 sider. Kvalm!!!!

Arbeidslyst og kvalmestillende mottas!

Gjest this is a signature
Skrevet

I feel you..:)

Er heldigvis ferdig..Men måtte ikke skrive så langt som deg da, stakkar..

Good luck :)

Trøst deg med at det ikke er så veldig lenge igjen til jul..:)

Skrevet

I feel you..:)

Er heldigvis ferdig..Men måtte ikke skrive så langt som deg da, stakkar..

Good luck :)

Trøst deg med at det ikke er så veldig lenge igjen til jul..:)

Takk! Jeg trøstespiser mokkabønner akkurat nå. Det hjelper ikke en pøkk! :(

Skrevet

:-)

Skrevet

Har hatt 4 eksamener og har 2 igjen. Er så utrolig lei av å lese og føler at eksamensperioden har vart i en evighet! Det er nesten sånn at jeg har lyst til å drite i de to siste eksamene for jeg er så lei.

Skrevet

Har hatt 4 eksamener og har 2 igjen. Er så utrolig lei av å lese og føler at eksamensperioden har vart i en evighet! Det er nesten sånn at jeg har lyst til å drite i de to siste eksamene for jeg er så lei.

seks eksamener??

Jeez..Hva går du da?

Skrevet

seks eksamener??

Jeez..Hva går du da?

Økonomi. Den ene er en konteeksamen og en annen er et fag jeg tar ekstra, også er det de resterende 4 eksamene som jeg må ta. Det er ganske så tunge fag så denne høsten har vært kjip :(

Skrevet

Heldige du, bare to igjen.

Jeg har hatt en, og har fire igjen.

Og nå er seksåringen blitt syk...

Skrevet

Amen! Er så utrolig drittlei selv, sitter med eksamen, og føler jeg er stuck...

Skrive refleksjoner på tre forskjellige oppgaver som vi har skrevet tidligere... well well.... det skal inn til torsdag, og det skal holde hardt, tror jeg :-S Har så mye annet jeg skulle ha gjort...

Gjest det hadde gått an:)
Skrevet

Skrive refleksjoner på tre forskjellige oppgaver som vi har skrevet tidligere... well well.... det skal inn til torsdag, og det skal holde hardt, tror jeg :-S Har så mye annet jeg skulle ha gjort...

synd at du ikke kan legge dem ut her, og be noen gjøre det for deg.

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse!!

Skrevet

Jeg har også lyst til å drite i de siste innleveringene, men da koster det meg et halvt år ekstra i konting, så det kan jeg ikke ta meg råd til. Må slite meg gjennom det, men så lei som i år, har jeg aldri vært!

ÅH - LEI!

Skrevet

I samme båt - siste eksamen i morgen! Men i tillegg så skal jeg rette 30 KRL-prøver, 30 engelsktentamener, 26 spanskprøver, 15 prøver i Mat & Helse, og litt til før jeg kan ta juleferie den 22.12.....

Hilsen yrkesaktiv deltidsstudent som gjør dette helt frivillig ;-)

Skrevet

Arbeidslyst: Du får fine karakterer, en drømmejobb, ferdig med det for denne gang. Kan ha julefri og slappe dager.

Kvalmestillende: Ingefær ;) tenk på de to du har fått unna, du er over halvveis!

Skrevet

Økonomi. Den ene er en konteeksamen og en annen er et fag jeg tar ekstra, også er det de resterende 4 eksamene som jeg må ta. Det er ganske så tunge fag så denne høsten har vært kjip :(

hva er konteeksamen?

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

hva er konteeksamen?

Kontinuasjonseksamen. Da tar man opp igjen en eksamen etter første gangs stryk. Vanlig på profesjonsstudier.

Skrevet

Kontinuasjonseksamen. Da tar man opp igjen en eksamen etter første gangs stryk. Vanlig på profesjonsstudier.

Trenger ikke være stryk. Man kan konte en B

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Trenger ikke være stryk. Man kan konte en B

En B = stryk på mitt studium :-)

Skrevet

Men det er godt...!

Gjest Liza i London
Skrevet

Oversett oppgavetittell og bestill oppgave fra f.eks. essay.uk. Saa bearbeider du dem selv. det finnes vel slikt i Norge ogsaa?

Og det er lovlig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...