Gå til innhold

En glede oppi det vanskelige

Anbefalte innlegg

Gjest tussipia

Jeg får fortsette til behandleren min likevel ser det ut som. Jeg og hun har kommet til en enighet om hvordan vi skal gjøre det. Og jeg tror det vil fungere bedre for meg på den måten. Selv om det kommer til å bli tøffere nå enn det har vært. Hun mener jeg er mere moden for å gå inn i behandlingen nå enn det jeg var før.

Så det er bare å krysse fingrene og håpe på det beste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256973-en-glede-oppi-det-vanskelige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

liljensverden

Kjære deg!

Det er godt å høre. Håper dette gir deg den roen du trenger for å jobbe deg igjennom denne dritten, selv om det er vanskelig som bare det. Det vet vi vel begge alt om. :(

Tenker på deg!

Klem fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Annonse

Gjest tussipia

Lykke til! Husk, ta dette i det tempoet du vil og ikke press på for mye. Det er en lang prosess som ikke kan løses på en dag. Har du en flink terapeut vil dette helt sikkert bli bra for deg!

Hun er kjempe flink. Og jeg stoler på henne fult og helt. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne.

Gjest tussipia

Kjære deg!

Det er godt å høre. Håper dette gir deg den roen du trenger for å jobbe deg igjennom denne dritten, selv om det er vanskelig som bare det. Det vet vi vel begge alt om. :(

Tenker på deg!

Klem fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Ja, det er noe dritt.

Tenker på deg også. Er stadig innom hjemmesiden din.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...