Gå til innhold

Noen som husker..åtitallsgreier..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

...hvor mange farger det var å velge mellom av "Jane Helen" shampoene? Jeg brukte vel lilla, men det var jo mange flere hva?

Og ditto på Date- parfymene..Hvor mange var deet av dem?

Noen som klarer å grave langt nedi hukommelsen?

:-)

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Brukte rød Date, det MÅTTE være rød Date...

Og så en periode på ungdomsskolen skulle alle bruke Laura parfymen, og alle skulle gå i hettegensere fra fruit of the loom, gjerne to utenpå hverandre av en eller annen grunn!

laguna1365380434
Skrevet

Og så en periode på ungdomsskolen skulle alle bruke Laura parfymen, og alle skulle gå i hettegensere fra fruit of the loom, gjerne to utenpå hverandre av en eller annen grunn!

Jeg tror jeg bare fikk date parfyme til bursdaget etc, jeg brukte ikke fast og var påfølgende ikke så nøye på hvilken..(Jeg brukte en annen når jeg var tenåring..En som tanta mi solgte på homepartys..Jeg har glemt hva den heter, men den var fra Oriflame(?) eller noe..Jeg syntes en lukta VELDIG godt..:-))

Men Jane-Helen shampo måtte jeg ha.

Skrevet

Husker bare en rose Jane Hellen-shampo. Det var tingen ja, husker godt det. ;-P

Av Date var det ihvertfall lys blå, lilla, oransje, rosa, rød tror jeg og det var.

laguna1365380434
Skrevet

Husker bare en rose Jane Hellen-shampo. Det var tingen ja, husker godt det. ;-P

Av Date var det ihvertfall lys blå, lilla, oransje, rosa, rød tror jeg og det var.

Se det ja, der var det jenta si som husker ting..;-)

Jeg brukte lilla J.H.(Eller var den rosa?), men klart ikke å huske noen av de andre fargene. Ikke på date parfymen heller. Jeg avgjorde vel heller med hvilken av jentene på omslaget jeg synes var penest/tøffest når jeg skrev ønskeliste.

Skrevet

Haha! Jeg har en svart Date parfyme på hytta som jeg fant da jeg skulle rydde i noen skuffer på badet der. Den lukta forresten skikkelig billig. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Haha! Jeg har en svart Date parfyme på hytta som jeg fant da jeg skulle rydde i noen skuffer på badet der. Den lukta forresten skikkelig billig. ;)

Svart ja! Stemmer det, det ar en svart en...Den skal du vel bruke jevnlig fra nå av eller? ;-P

Synes de lukta så herlig back then da..Eller forresten, jeg er ikke helt sikker på det heller, jeg tror jeg egentlig avgjorde med hvilken av damene på omslaget jeg synes var penest..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Date parfymen selger de på sparkjøp.

Ok, jeg er ikke i markedet ltså, jeg bare lurte på om noen husket dem..;-)

Skrevet

Svart ja! Stemmer det, det ar en svart en...Den skal du vel bruke jevnlig fra nå av eller? ;-P

Synes de lukta så herlig back then da..Eller forresten, jeg er ikke helt sikker på det heller, jeg tror jeg egentlig avgjorde med hvilken av damene på omslaget jeg synes var penest..;-P

Hehe, joda, jeg bruker den flittig. men ikke si det til noen! :P

Skrevet

Ok, jeg er ikke i markedet ltså, jeg bare lurte på om noen husket dem..;-)

Trodde du var interresert i å kjøpe jeg;)

Husker at jeg brukte rød Jane Helen, men klarer ikke å huske farge på date'n :)

Skrevet

Jeg brukte den grønne Jane Helen-shampooen og balsamen. Den luktet utrolig godt! Det fantes lilla og rosa også.

Date-deodorantene var også veldig populære. Jeg husker ikke hva den jeg brukte het for noe...

Skrevet

Se det ja, der var det jenta si som husker ting..;-)

Jeg brukte lilla J.H.(Eller var den rosa?), men klart ikke å huske noen av de andre fargene. Ikke på date parfymen heller. Jeg avgjorde vel heller med hvilken av jentene på omslaget jeg synes var penest/tøffest når jeg skrev ønskeliste.

"Jeg avgjorde vel heller med hvilken av jentene på omslaget jeg synes var penest/tøffest når jeg skrev ønskeliste."

haha det gjorde jeg også! ;-)

Skrevet

Date fantes det vel gankse mange av, sånn 6-8 stykker. Husker jeg var veldig fascinert og valgte ofte etter jenta på utsiden og ikke minst navnet hennes. De helt slike ting som Jessica, Stephanie og melissa, noe jeg syntes var herlig eksotisk. ;o)

Skrevet

Hos oss var det oransje Date som gjaldt, og pologenser under Fruit of the loom sånn at halsen stakk opp under hetta. Levis Sailorpants og Dr.Martens var også et must i min omgangskrets.

Skrevet

Date, ja... Rosa, ferskenfarget(orange), sort, rød. Henry lloyd jakke, eller Helly Hansen. Docksides. Levis 501,

Skrevet

Jeg fant igjen min blåhvite leppestift da jeg ryddet foreldrene mine sitt hus. Et gufs fra fortiden.

Skrevet

Jeg fant igjen min blåhvite leppestift da jeg ryddet foreldrene mine sitt hus. Et gufs fra fortiden.

Charlie leppestift nr 20?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...