Gå til innhold

Kondolangse kort

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem vet alt
Skrevet

Har lett å lett etter vanlige kondolangse kort som det stå vers/dikt i, noen pæiling på hvor jeg kan finne det i oslo området.

Hvordan bestiller man blomster kranser til sverige ?

Skrevet

De fleste blomsterforretninger og bokhandlere har kondolansekort, vil jeg tro. Om det står dikt i dem, er jeg ikke sikker på.

Skrevet

kondolangse??

Uff, skjønte du ikke hva vedkommende mente?

Skrevet

Uff, skjønte du ikke hva vedkommende mente?

jo, men heter det det? ble litt usikker.. og du trenger ikke være frekk for det vet du...

Gjest mandolina
Skrevet

jo, men heter det det? ble litt usikker.. og du trenger ikke være frekk for det vet du...

Det heter kondolanse.

Hilsen

Skrevet

Det heter kondolanse.

Hilsen

ja det jeg tenkte det het. hehe

Skrevet

Hehe, nei, det heter kondolanse, som du allerede har fått svar på. Men det kunne jo hende at det var unødvendig å svare sånn som du gjorde allikevel. ;) Og helt sikkert unødvendig av meg også.

Skrevet

Hehe, nei, det heter kondolanse, som du allerede har fått svar på. Men det kunne jo hende at det var unødvendig å svare sånn som du gjorde allikevel. ;) Og helt sikkert unødvendig av meg også.

jeg svarte sånn fordi jeg ble litt usikker... men men :)

Skrevet

jeg svarte sånn fordi jeg ble litt usikker... men men :)

Ok. Det så ut som du svarte sånn fordi du syns vedkommende var helt idiot som kunne feilstave et ord på den måten. ;)

Men det er sikkert fordi jeg har briller på.

Skrevet

Ok. Det så ut som du svarte sånn fordi du syns vedkommende var helt idiot som kunne feilstave et ord på den måten. ;)

Men det er sikkert fordi jeg har briller på.

hehe.. nei ikke derfor.. :)

Skrevet

Alle bokhandlere hvor de selger kort, har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...