Gå til innhold

Trådløse hodetelefoner, finnes det?

Anbefalte innlegg

Gjest hm.... lurer jeg på
Skrevet

Det er nok LITT feil forum, men tenker kanskje at mange som kan mye om data også kan en del om annet elektrisk lyd/bilde greier...

Jeg skulle gjerne hatt trådløse hodetelefoner som man kan koble til musikkanlegg eller tv... finnes dette? noen som vet?

Gjest josefine1
Skrevet

Det har vi hatt i flere år.

Vi kjøpte vår på Elkjøp, den gangen ga vi rundt 600 for dem, de har sikkert blitt billigere nå, uten at jeg vet.

Skrevet

Det har vi hatt i flere år.

Vi kjøpte vår på Elkjøp, den gangen ga vi rundt 600 for dem, de har sikkert blitt billigere nå, uten at jeg vet.

Hva bruker dere dem til? Fungerer de bra? Spørs om det ikke blir et par sånne under juletreet til jul. Til glede både for den som skal bruke dem og meg.... :-)

Gjest josefine1
Skrevet

Hva bruker dere dem til? Fungerer de bra? Spørs om det ikke blir et par sånne under juletreet til jul. Til glede både for den som skal bruke dem og meg.... :-)

Vi bruker de som vanlige hodetelefoner, til TV og stereoanlegg. Veldig godt å slippe den ledningen, du kan gå rundt i hele huset å fortsatt høre hva de sier på TV o.l.

Skrevet

vi selger noen modeller av dem på clas ohlson, i div prisklasser :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...