Gå til innhold

Vin på en tirsdag kveld!

Anbefalte innlegg

Gjest pompell
Skrevet

Gubben og jeg åpna ei flaske vin i går...på en tirsdags kveld!

Nå har vi sunket dypt!

Dette går ikke!

Aldri mer!

Vi kom oss opp til rett tid i morres,-så det er ikke det...

Men det var helt galt av oss å åpne ei flaske vin midt i uka!

No må vi pinadø skjerpe oss!

Gjest kose seg
Skrevet

Så lenge det ikke blir veldig mye eller alt for sent, synes jeg vin på en tirsdag er helt perfekt.

Fint at man kan kose seg :-)

Skrevet

Vin midt i uka er helt legitimt bare dere ikke åpner to og tre flasker.

Kos dere videre, dere har nok ikke sunket så veldig dypt.

:-)

Skrevet

Nå dømmer du dere altfor hardt! En flaske vin på to er ikke mye.Dere koste dere sammen, og fylle kunne dere neppe bli...

Godt å kose seg avogtil, Bare det ikke blir for ofte! Ikke ha dårlig savittighet...Drikk mye vann før leggetif! Dere hadde sn sikkert en koselig kveld...

Skrevet

seriøst?

En flaske vin midt i uken er vel ingen big deal?

Skrevet

Seriøst? Drakk to krus gløgg på søndag jeg.. med sprit. :) Kjente ikke noe av det.. var bare i julestemning etter julevask og juleåynting. :)

Vin midt i uka gjør da ikke noe, så sant man ikke drikker seg full eller drikker så mye at man blir fyllesjuk og ikke orker å stå opp om morningen, eller i verste fall må bli hjemme fra jobb. Litt kos midt i uka må man få lov til da. :)

Skrevet

Det gjorde vi også, uten at jeg ser det helt store dramaet i det?

Gjest Rødvinselsker
Skrevet

Koser oss ofte med et glass vin midt i uka, uten at jeg ser noe galt i det. Ofte blir det med et glass hver, men det kan også bli to. Trodde ikke det var så uvanlig.

Skrevet

Å fysj å fy. Rene alkisene assa!

I skammekroken begge to!

Neida, slapp av. Synes du virkelig det var så ille? Her i huset står det nesten alltid en kartong på lur...og den har vi forsynt oss av både på mandager og tirsdager. Og det har vi aldri skammet oss over :-)

Skrevet

Det gjorde vi også, uten at jeg ser det helt store dramaet i det?

Og jaggu meg ble det ikke ei i dag også!

*Fornøyd*

Gjest girl with no name
Skrevet

Ett glass vin hver dag er bra for blodårene. Det sier legen min!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...