Gå til innhold

På jakt etter en barnebok!

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Om flua Pedro. Hadde to bøker om ham, husker ikke forfatteren. Finner ikke noe på google heller. Noen som har hørt om (banan?)flua Pedro og som kan hjelpe meg å skaffe bøkene igjen (mistet dem i brann). Og om ikke selve boken kan skaffes, kanskje navnet på forfatteren??

Veldig takknemlig om noen vet noe.

Skrevet

Hvor gamle er bøkene omtrent? Fra de siste 10 årene eller noe du selv hadde som liten? (og når var du i så fall liten?) :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvor gamle er bøkene omtrent? Fra de siste 10 årene eller noe du selv hadde som liten? (og når var du i så fall liten?) :o)

Ikke så gamle. Kjøpte de på Mammutsalg på Norli for 5-6 år siden (tror jeg). Men de skjønte ikke hvilke bøker jeg mente da jeg snakket om flua Pedro.... Men kanskje du Lillemus???

Skrevet

Ikke så gamle. Kjøpte de på Mammutsalg på Norli for 5-6 år siden (tror jeg). Men de skjønte ikke hvilke bøker jeg mente da jeg snakket om flua Pedro.... Men kanskje du Lillemus???

Kan det være "Draculafluen møter Pedro den grusomme" av Per Henrik Gullfoss? Det er nr. 3 i en serie som heter Draculafluen, den kom på Orion forlag i 1999, er bare på 28 sider. Har den ikke her så jeg kan ikke si noe mer om den.

Gjest Debra irl
Skrevet

Kan det være "Draculafluen møter Pedro den grusomme" av Per Henrik Gullfoss? Det er nr. 3 i en serie som heter Draculafluen, den kom på Orion forlag i 1999, er bare på 28 sider. Har den ikke her så jeg kan ikke si noe mer om den.

Det høres unektelig ut som den!! Hvordan får du det til???

Jeg må bare si at jeg ønsker deg den juleste av alle juler! Tusen tusen takk.

Nå gjenstår bare å finne et eksemplar av den da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...