Gå til innhold

Bestille fra Platekompaniet?

Anbefalte innlegg

Gjest sent ute...
Skrevet

Noen som har bestilt derfra? tenkte å bestille derfra, men trenger varene før jul.Noen som vet leveringstidene deres, å ikke minst om de holder de de lover :P

Gjest bestiller derfra jeg
Skrevet

prøv cdon.no heller, de er lynkjappe så sant varen er på lager

Gjest sent ute...
Skrevet

prøv cdon.no heller, de er lynkjappe så sant varen er på lager

ja var de som var planen, men de er utsolgt for de ene produktet jeg ville ha.Eneste Platekompaniet so hadde alt jeg ville ha..

Skrevet

ja var de som var planen, men de er utsolgt for de ene produktet jeg ville ha.Eneste Platekompaniet so hadde alt jeg ville ha..

Har tatt maks. en uke de gangene jeg har bestilt fra platekompaniet.no

Skrevet

Bestilte to DVDer og to cder derfra forrige onsdag om kvelden, og fredag lå de i postkassa :) Kjappere kan det vel knapt nok gå.

Skrevet

har bare gode ting å si om platekompaniet. Bestilte en DVD serie - det tok desverre en uke. Men det var posten som rotet og ikke platekompaniet. Pakken lå på postkontoret og de glemte å si fra til meg. Jeg synes det gikk så mange dager at jeg ringte platekompaniet og makan til kundeservice har jeg knapt opplevd. De tilbydde seg og sende ut en ny pakke gratis.... for den som var "forsvunnet" kom jo likevel i retur til de etter hvert.

Hyggelige folk over hele linja.. de svarte raskt på mail og tlf . og var veldig blide og hjelpsomme.

jeg kommer til å bestille derifra flere ganger ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...