Gå til innhold

Minner eller bare fryktsom fantasi?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har akkurat flyttet tilbake til hjemstedet mitt, og mange minner kommer tilbake. Flere spørsmål dukker opp. Skjedde det noe mer enn det jeg husker veldig godt? Av og til kommer det bare bilder og en ekkel følelse samtidig. Og jeg klarer ikke å koble dette til noen bestemt.

Det er ikke noe særlig og gir meg angst. Angst for det som jeg ikke vet og kanskje ikke vil vite. Jeg vet jo at jeg ikke kommer til å huske mer enn jeg tåler.. Men, når minnene gjelder min nærmeste familie, så er det vanskelig. Sannheten er at jeg er redd for å sove. Jeg sover med klær på og våkner av og til med kryssede bein. Jeg husker at jeg ikke fikk sove, da jeg var liten. Mamma måtte være våken sammen med meg med lyset på før jeg til slutt sovnet av utmattelse. Jeg vet ikke. Men jeg vet at hvis det skulle være broren min, så ville det knuse hele familien. Også meg selv. Han er nemlig død. Han tok selvmord for noen år siden.

Jeg vet ikke om jeg tør huske. Men jeg vet at jeg ikke blir helt fri før jeg husker helt og fullt. Og jeg vil være fri!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/257181-minner-eller-bare-fryktsom-fantasi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...