Gå til innhold

Kjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen kom på den ideen at vi skulle kjøpe kjole til nyttårsaften ;) men da vi var ute idag fant vi lite... noen som vet hvor man kan få kjøpt en pen gjerne ikke for lang, svart eller rød kjole som er tettsittende og med litt utringning?? er ca 170 høy og normalt slank..

ville vært flott med noen forslag! :D

Skrevet

Hvis du skal handle i Oslo så er det en utrolig fin butikk på hjørnet av hegdehaugsveien/josefines gate på Majorstuen

Skrevet

Den lille butikken som ligger til venstre når du går av bussen i byen. Der har de mye fint.

Skrevet

Jeg fant en veldig fin en på Neste stopp. Veldig lik det du beskriver.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fant en enkel svart kjole med pepitarutet belte på Lindex.

Skrevet

Jeg kjøpte min omtrent sånn kjole på B-Young. :-)

Skrevet

b young, lene v...?

hehe :) takk for svar :) fant en fin på lene v, men den var ikke så fin på som da den var på hengeren, så jeg endte opp med en svart tettsittende kjole fra blend mest sannsynlig..

Skrevet

hehe :) takk for svar :) fant en fin på lene v, men den var ikke så fin på som da den var på hengeren, så jeg endte opp med en svart tettsittende kjole fra blend mest sannsynlig..

jeg endte opp med en svart fre lene v :P (kjæresten min hadde en litt morsom reaksjon på den, så ..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...