Gå til innhold

Den forbanna kofferten har gått i vranglås!


Moraki

Anbefalte innlegg

Kofferten min med kodelås har gått i vranglås. Får den ikke opp i det hele tatt, et eller annet har klikka inni den tror jeg. Har aldri skjedd før. Nå får jeg ikke åpna den, uansett hva jeg gjør. Går ikke opp på koden, går ikke opp på 000 (prøvde for sikkerhets skyld på det siden det kunne hende den hadde nullstilt seg) men ingenting hjelper.

F*** altså, nå er jeg så inni hæl**** sur! Jeg har masse nye varer inni den som må ut ganske snart.

Finner ikke brekkjern, har prøvd med skrutrekkere nå men får den ikke opp.

Noen kriminelle som kan gi meg gode tips? Jeg driter i om jeg dreper kofferten - den fortjener ikke bedre enn en lang og smertefull død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Ok, dette kan jeg. Jeg klarte det samme selv for kort tid siden. Ringte samsonite them self, og fikk god veiledning.

Det du gjør...På siden av låsen går det an å stikke inn en nål. Ser ut som et lite "hull" eller en åpning på siden der. Stikk inn nålen, og mens du har den inni der, så skrur du koden til 000. Da bør det gå. Går det ikke på 000 , så prøv din egen kode...(men det var sånn at du ikke husket den..?) Anyway, dette funka for meg, men du er nødt til å ha nålen godt plassert inni siden på låsen, hvis ikke går det ikke.

Får du ikke dette til, ring samsonite Norge. Det gjorde jeg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Lei inn en nabounge, si han får 200 kroner for å åpne kofferten (altså starte på 000 og prøve alle kombinasjene). Billigere enn å kjøpe ny ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, dette kan jeg. Jeg klarte det samme selv for kort tid siden. Ringte samsonite them self, og fikk god veiledning.

Det du gjør...På siden av låsen går det an å stikke inn en nål. Ser ut som et lite "hull" eller en åpning på siden der. Stikk inn nålen, og mens du har den inni der, så skrur du koden til 000. Da bør det gå. Går det ikke på 000 , så prøv din egen kode...(men det var sånn at du ikke husket den..?) Anyway, dette funka for meg, men du er nødt til å ha nålen godt plassert inni siden på låsen, hvis ikke går det ikke.

Får du ikke dette til, ring samsonite Norge. Det gjorde jeg :) Lykke til!

Jeg prøvde, uten hell. Får se hva som skjer senere. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...