Gå til innhold

EXF-Lingvistikk, Kan noen det?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Hvordan er den beste måten å lære linvistikk? Jeg skjønner ikke noe av det! Har EXF eksamen nå til onsdag! Gruer meg som bare det. Jeg må stå på den eksamenen! Har prøvd å løse oppgaver og lese, men får det ikke inn. Noen ekstra gode metoder der ute?

Skrevet

Beklager, har ingen gode metodar, eg syntes liksom... ahem... det var lett og gikk av seg sjølv. Men alle er vi ikkje like. Eg kan ikkje matematikk.

Ønsker deg lykke til uansett! Ikkje stress, men prøv å halde hovudet kaldt, og gjer så godt du kan.

Gjest catiki21
Skrevet

Beklager, har ingen gode metodar, eg syntes liksom... ahem... det var lett og gikk av seg sjølv. Men alle er vi ikkje like. Eg kan ikkje matematikk.

Ønsker deg lykke til uansett! Ikkje stress, men prøv å halde hovudet kaldt, og gjer så godt du kan.

tusen takk. det var gode visdomsord som jeg kaller det. Skal prøve å holde hode kalt, men ikke lett når det er noe jeg må igjennom som ikke intreserer meg så mye! Skal begynne å lese til eksamen i morgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...