Gå til innhold

hei..


mezzy

Anbefalte innlegg

hei.

har ikke vært så aktiv her i det siste.. har liksom skjedd så mye.. hadde et møte med ppt hvor læreren jeg prater med var med.. det gikk faktisk bedre enn forventet.. ppt damen forstod ganske mye.. jeg sa litt, hun fortsatte..

Hun ga beskjed at hun kom til å ringe hjem og be mamma bestille lege time for en fullstendig sjekk.. vil ikke.. fikk vite i dag at jeg må veies der.. vil ikke det!! prøvde å si det til mamma men hun sa jeg måtte.. *blæh..*

Læreren min var med og det var kjempe deilig å ha henne med.. hun sa liksom det jeg ikke fikk sagt.. men så er problemet.. nå har jeg all den hjelp som er mulig rundt meg men vil jeg bli frisk? nei, ' må bare ned til xx anntall kg..'

Fikk tilbud om å prate med lege, helsesøster eller psykolog... vil ingen av delene. vil fortsette å prate med læreren orker ikke forklare en ny persom alt dette.. men læreren kan jo ha kontakt med de hvis hun vil rådføre seg men .. hun hjelper meg så mye allerede!

skal si det til henne for jeg føler at hun kanskje tenker at hun ikke hjelper meg noe..

Men har oxo begynnt å bekymre meg litt for hva hun sier videre til mamma så det spurte jeg henne om og ble enig om at hvis det var noe jeg ikke ville mamma skulle få vite så gå jeg beskjed sånn at hvis mamma en dag ringte å spurte visste hun om hun kunne svare eller ikke.

har foreslått for mamma at jeg kan spise frokost og middag sånn at det er bestemt og at de ikke maser.. men.. har ( dumme ? ) planer om å skippe frokosten siden de ikke kan sjekke det...

vil gå ned! kal gå ned! har styrken til det nå.. må jobbe mens jeg har den.. ( huff... stygge tanker.. sorry)

mamma fikk forresten vite om at jeg har vært her og har 'forbydd' meg å være her.. yeah right!

jaja... sorry for et sikkert negatvt og destruktivt innlegg.. sorry...

*klemmer alle masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Mezzy

Det høres ut som om du er i en "vil men vil ikke fase". Det er vanskelig for deg og de som er rundt deg. Er veldig enig med deg når du er opptatt av å opprettholde kontakten med din lærer som tydeligvis har forstått (så langt som det er mulig)hva en spiseforstyrrelse handler om. Det er nok viktig å fortelle henne hva hun betyr for deg, for mange som ønsker å hjelpe føler seg hjelpesløse. Du må imidlertid være klar over at det er ting som for henne blir vanskelig å håntere alene(uten en fagperson). Det er derfor lurt om dere gjør klare avtaler på hva hun kanskje mener at hun ikke kan "takle" alene men må konferere feks. med legen om. Du skal også vite at hun nok vil oppleve det som langt enklere å støtte deg hvis hun vet at du også har en fagperson å forholde deg til. Ditt forhold til vekt vil medvirke til å opprettholde problemene dine. Det er derfor viktig at det også kobles en fagperson. Lykke til fremover...forsøk å fokuser på det du kan oppleve i løpet av våren hvis du tillater deg selv litt mere energi!remgangen i forhold til en i. er i Vikhva spi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina

Vær så snill å benytt den hjelpen du har rundt deg til å bli frisk. Langt inn i deg selv vil du vel bli frisk?

Du vil vel bli "normal" igjen. Slippe all den mat og kalori tenkinga. Jeg tror nok alle vil det, selv om jeg også har problemer med å innrømme det. Klamrer meg liksom fast til sfen.

Uansett ønsker jeg deg lykke til. Du burde forresten prøve å fortelle lærern din hvor glad du er for den hjelp å støtte han/hun har gitt deg!

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...