Gå til innhold

Pusse opp jenterommet

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Panel, halvhøyt, eggeskallsfarget eller cafelatte, og lyserosa tapet (fra panelet og opp til taket).

Høres dette pent eller fælt ut?

Jeg ser for meg at hele rommet i lyserosa blir _vel_ dillete...

Kom gjerne med linker og innspill. Rommet skal blir lekkert, nemlig :)

Skrevet

Jeg liker ikke spesielt godt panel, så det hadde jeg droppet ;-)

Hvorfor ikke male hele rommet i en helt lys, lys (nesten hvit) rosafarge? Jeg lurer på om ikke fargen "perlegrå" har bittelitt rosa i seg. Rommet pynter du ellers med hvite møbler og gjerne knall rosa tilbehør. Lekkert jenterom :-)

Skrevet

Mal i samme farge på panelen som over. Bruk en lys og delikat farge, du kan heller sprite opp med litt rosa puter og prinsesselysekrone fra IKEA.

Jeg pussa opp soverommet mitt i sommer, og det blei sinnsykt lekkert, om jeg skal si det sjøl ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke malt veggene rosa! Panelet og veggen over kan fint males i samme farge og en evt. list mellom males rosa? Og så rosa gardiner, sengetøy, puter og sånt.

Angela1365380318
Skrevet

Liker ikke panel, gir klasserom assosiasjoner til meg, men resten høres veldig fint ut:-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Mal i samme farge på panelen som over. Bruk en lys og delikat farge, du kan heller sprite opp med litt rosa puter og prinsesselysekrone fra IKEA.

Jeg pussa opp soverommet mitt i sommer, og det blei sinnsykt lekkert, om jeg skal si det sjøl ;)

Prinsesselysekrone? Har ikke sett det, nei. Har du link?

Soverommet ditt - bilde mottas med takk :D *inspirasjon*

Skrevet

Prinsesselysekrone? Har ikke sett det, nei. Har du link?

Soverommet ditt - bilde mottas med takk :D *inspirasjon*

Send meg en mail på [email protected] så skal jeg hoste opp et bilde :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...