Gå til innhold

unbra

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere prøvd den?? hvilken størrelse bruker dere til vanlig, og hvilken måtte dere ha der??

og...så at det fantes i forskjellige materialer.. hvilke har dere prøvd? fornøyd??

Skrevet

Jeg synes det ser teit ut. Man ser så godt at folk har det på. Har en slik selv, men gidder ikke bruke den. Da går jeg heller toppløs under toppen, det ser bedre ut!

Skrevet

Jeg synes det ser teit ut. Man ser så godt at folk har det på. Har en slik selv, men gidder ikke bruke den. Da går jeg heller toppløs under toppen, det ser bedre ut!

hm...ok.. kjedelig... hadde litt lyst til å prøve. null vits i hvis det er bortkasta penger! hm.. tips til annen type bh som ikke syns så godt under klær? klarer ikke de som er stroppeløs som strammer skikkelig..

Skrevet

Kjøpte meg en slik i silikon for et år siden. Har brukt den 1 gang.

Slappa ikke helt av. Var hele tiden redd den skulle løsne og skli ned.

Kanskje jeg skulle gi den en sjanse til? Vi får se.

Skrevet

hm...ok.. kjedelig... hadde litt lyst til å prøve. null vits i hvis det er bortkasta penger! hm.. tips til annen type bh som ikke syns så godt under klær? klarer ikke de som er stroppeløs som strammer skikkelig..

Du burde kjøpe BH med større ryggbredde når du velger stroppløs BH. Da strammer de ikke og lager ikke sånn rar skillevalk.

Skrevet

Gå på en skikkelig undertøysforretning og få hjelp til å finne en stroppeløs som sitter. Jeg kjøpte en i går og den kveler meg overhode ikke, men sitter som støpt om jeg så hopper og spretter som en gal. :o)

lalala1365380457
Skrevet

jeg kjøpte en silikon bh fra de for litt siden (hudfarget) og er kjempefornøyd. Endelig kan jeg gå med topper med bar rygg. Den er kjempefin på også, vises ikke at man har den på! Bruker vanligvis 70E, kjøpte D cupen. Den er litt liten i skåla til meg, men hvis jeg fester den på riktig så vises det ikke under klærne =) Har dessverre bare rukket å prøve den ut 3 ganger siden jeg er midt oppe i eksamenstid nå, men har vært kjempefornøyd alle de gangene og gleder meg til neste anledning:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...