Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

herremin hatt så interessant dol er for tiden..eksamen neste torsdag skjønner dere.. Å pcn virker som en gedigen magnet som drar meg innom hver gang jeg tar en tenkepause.. *prøveråskjerpemeg*

urk...

Skrevet

Høh.... Jeg har fri fra jobben for å rydde og vaske hus...

Gjett om pcen har vært på siden jeg stod opp. ;)

lalala1365380457
Skrevet

snodig fenomen det derre ja...lyst til å gjøre alt annet enn det man må... Hvis noen kom og sa til meg at det var helt ok at jeg dret i eksamen bare jeg malte taket her, så hadde jeg nok gjort det ;)

Skrevet

Jeg har også fri. For å ha den store bake-dagen....men neida :)) Litt sløving må vi jo unne oss, da!

Skrevet

Jeg er også utrolig sløv i dag. Skulle stå opp kl 8, men klarte å sove til 10. Nå burde jeg tatt helgevasken, men dol er jo mye artigere. :)

Skrevet

Så godt å se at det ikke er bare meg. :) Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle bruke i går til rydding og vasking, det er den egentlige rydde dagen. Så kom jeg på at jeg har fri idag, og kan heller gjøre det idag, men jeg har mere lyst til å sløve her.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg studerte i steinalderen og godt var det. Var vanskelig nok å få konsentrert seg når jeg leste hjemme om jeg ikke skulle hatt internett også.

Men stort sett satt jeg på lesesalen, nettopp fordi selv klesvask og rydding ble fristende for å slippe unna.

Skrevet

Ja, DOL er kjempeinteressant i dag!

*skuler bort på kurv med tøy som skal brettes*

lalala1365380457
Skrevet

Jeg er også utrolig sløv i dag. Skulle stå opp kl 8, men klarte å sove til 10. Nå burde jeg tatt helgevasken, men dol er jo mye artigere. :)

hoho, snodige greier ja ;)

lalala1365380457
Skrevet

Jeg studerte i steinalderen og godt var det. Var vanskelig nok å få konsentrert seg når jeg leste hjemme om jeg ikke skulle hatt internett også.

Men stort sett satt jeg på lesesalen, nettopp fordi selv klesvask og rydding ble fristende for å slippe unna.

ja, hadde tenkt meg på skolen å sitte i morgen, blir veldig distrahert her hjemme..men må unngå skolen til jeg har fått litt oversikt, blir sittende i grupper på skolen og da skal alle spørre og diskutere og styre..må arbeide litt mere med stoffet for meg selv før jeg er klar for alt sammarbeidet på skolen ;)

lalala1365380457
Skrevet

Ja, DOL er kjempeinteressant i dag!

*skuler bort på kurv med tøy som skal brettes*

prøver å styre meg så jeg _ikke_ går og bretter sammen tøyet på klesstativet jeg ;)

...og henger opp tøyet i vaskemaskinen, starter en ny vaskemaskin, rydder på kjøkkenet, vasker på kjøkkenet, avfryser frysern på kjøleskapet, sparkler og maler badetaket, spikrer ferdig listverk i badetaket, vasker badet, rydder soverommet, vasker soverommet, vasker og støvsuger gulvet på stua..hum...vasker og rydder på verandaen, raker løv ute, beskjærer noen trær og busker med samme slengen...vasker vinduer inne og ute...isolerer under et utbygg ute...ommøblerer soverommet..

jøsses alt jeg kommer på at jeg kan gjøre for å slippe lesing... *prøveråværesterk*....og ender opp med å sitte her isteden,hahaha ;)

Skrevet

Jeg ogsåååååå.

Har også eksamen neste torsdag. Og fredag. Og onsdagen etter det.

Men jeg hadde igår også, så jeg synes jeg har fortjent litt fri, noen timer i det minste.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg ogsåååååå.

Har også eksamen neste torsdag. Og fredag. Og onsdagen etter det.

Men jeg hadde igår også, så jeg synes jeg har fortjent litt fri, noen timer i det minste.

hehe, ja det fortjener du! prøver å ta meg minst en dag fri etter hver eksamen jeg, for å klarne hodet litt..man trenger jo det ;)

har igjen 1 av 3 jeg, så jeg har jo vært veldig flink ;) men forrige var på mandag, så nå har jeg egentlig vært aaaalt for sløv i denne uken..*skjemmes*...men det føles jo så lenge til neste torsdag!! får vel panikk på mandag eller tirsdag kjenner jeg meg selv riktig,hehe ;)

Skrevet

prøver å styre meg så jeg _ikke_ går og bretter sammen tøyet på klesstativet jeg ;)

...og henger opp tøyet i vaskemaskinen, starter en ny vaskemaskin, rydder på kjøkkenet, vasker på kjøkkenet, avfryser frysern på kjøleskapet, sparkler og maler badetaket, spikrer ferdig listverk i badetaket, vasker badet, rydder soverommet, vasker soverommet, vasker og støvsuger gulvet på stua..hum...vasker og rydder på verandaen, raker løv ute, beskjærer noen trær og busker med samme slengen...vasker vinduer inne og ute...isolerer under et utbygg ute...ommøblerer soverommet..

jøsses alt jeg kommer på at jeg kan gjøre for å slippe lesing... *prøveråværesterk*....og ender opp med å sitte her isteden,hahaha ;)

Hvis du vil kan du godt komme hit en tur, jeg har en masse arbeid du kan få gjøre. Lese til eksamen kan du gjøre i morgen! ;o)

*blunker*

lalala1365380457
Skrevet

Hvis du vil kan du godt komme hit en tur, jeg har en masse arbeid du kan få gjøre. Lese til eksamen kan du gjøre i morgen! ;o)

*blunker*

takktakk ;) er fristet, men jeg prøver være sterk idag :)

....*krypeborttilarbeidsbordet*.....

Skrevet

takktakk ;) er fristet, men jeg prøver være sterk idag :)

....*krypeborttilarbeidsbordet*.....

Helt sikker?

Enda jeg har både klesvask, brettetøy, gulvvask, oppvask og støvsuging stående klart til deg?

*frister og lokker* ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

ja, hadde tenkt meg på skolen å sitte i morgen, blir veldig distrahert her hjemme..men må unngå skolen til jeg har fått litt oversikt, blir sittende i grupper på skolen og da skal alle spørre og diskutere og styre..må arbeide litt mere med stoffet for meg selv før jeg er klar for alt sammarbeidet på skolen ;)

Vet ikke hvor du studerer, men finnes det ikke en lesesal eller bibliotek du kan bruke, da?

Skrevet

Hehe kjenner meg godt igjen. Jeg har en siste eksamen igjen, som også er på torsdag. Men siden jeg leser hjemme er det lett å havne foran pc'en gitt, spesielt siden jeg er så syyyykt lei av å lese!!

lalala1365380457
Skrevet

Hehe kjenner meg godt igjen. Jeg har en siste eksamen igjen, som også er på torsdag. Men siden jeg leser hjemme er det lett å havne foran pc'en gitt, spesielt siden jeg er så syyyykt lei av å lese!!

som om jeg skulle skrevet det selv ;/

lalala1365380457
Skrevet

Helt sikker?

Enda jeg har både klesvask, brettetøy, gulvvask, oppvask og støvsuging stående klart til deg?

*frister og lokker* ;o)

hoho, ja jeg må nok beklagelig takke nei ;) hadde det vært i fjor hadde jeg kommet springenede med en gang, men i år har jeg faktisk klart å være så flink at jeg ikke har begynt med vask/oppussing/hagestell for å unngå...kun dol..hohoho

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...