Gå til innhold

uregelmessig mensen-går på p-piller

Anbefalte innlegg

hei !

jeg er en jente på 22 år som bruker p-pillen trionetta. det har jeg gjort i snart 5 år, og har for det meste vært fornøyd. Men i det siste (6 mnd) har jeg hatt mellom blødninger veldig ofte.

Dette er ganske plagsomt synes jeg og samboeren min !

Hva kan det være for noe ?

je har selv tenkt at det kanksje kan være at kroppen min ikke lenger vil ta til seg de hormonene som er i pillen, men det er vel lite samsynelig er det ikke ?

at kroppen min liksom er blitt immun mot de stoffene den inneholder !

jeg setter stor pris på om noen med dette problemet svarer meg sånn at jeg kan få vite hva som er galt, for noe er det som ikke stemmer !

kan det kanskje værea t jeg burde byttet merke ?

denne gangen har jeg hatt blødninger i en uke nesten, det holdt opp litt også kom det tilbake, men ikke mye, deet er bare litt liksom !

er det noen som kjenner seg igjen ?

eller kanskje legen har lyst til å svare !

på forhånd takk !

hilsen

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

En mulig årsak til nyoppståtte mellomblødninger kan være sår på livmorhalsen. Dersom det ikke er dette, kan det av og til hjelpe å skifte p-pille. Jeg foreslår derfor at du tar kontakt med legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...