Gå til innhold

Hjemmearkiv i Trondheim sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe et litt lekkert hjemmearkiv til rotekoppen min i julegave, men det var ikke så lett!

Har vært overalt i Trondheim sentrum (ikke på Øksendals, skal dit i ettermiddag) og de har bare sånn i plast jo! På Bruns fant jeg ett i noe annet materiale, men det var rødt og det sto Hjemmearkiv på det, et sånt hadde jeg for 25 år siden! Og det er ikke akkurat et sånt jeg er ute etter heller.

Har vært på Åhlens, Ordning&Reda, Bruns, Norli... Noen som vet!? Altså i sentrum, så Binders er ikke aktuelt dessverre.

Skrevet

Kansje postkontoret? Dem selger jo mye rart som cd mapper osv

Skrevet

Kansje postkontoret? Dem selger jo mye rart som cd mapper osv

Det var lurt!!!! *Noterer på lista* Takk og takk!

Skrevet

Det var lurt!!!! *Noterer på lista* Takk og takk!

Eller clas olsson på Solsiden(ikke akkurat sentrum men ikke langt unnna) Lykke til med letingen

Skrevet

Eller clas olsson på Solsiden(ikke akkurat sentrum men ikke langt unnna) Lykke til med letingen

Der skulle jeg kanskje vært uansett... Spurte eksen i går hva han ønsket seg til jul (vi kjøper en liten gave til hverandre fremdeles) og fikk til svar:"Jeg ønsker meg alt på Chlas Ohlsson!" :o)

Skrevet

Der skulle jeg kanskje vært uansett... Spurte eksen i går hva han ønsket seg til jul (vi kjøper en liten gave til hverandre fremdeles) og fikk til svar:"Jeg ønsker meg alt på Chlas Ohlsson!" :o)

:-)

Skrevet

Kanskje Ark kan ha noe? Jeg ville noke forsøkt Clas Olsson jeg også.

Skrevet

Kanskje Ark kan ha noe? Jeg ville noke forsøkt Clas Olsson jeg også.

Ark = Bruns. :o)

Skrevet

Har du vært på Wedins og på Morris? Kjæresten min har et lekkeret hjemmearkiv i mørkebrunt skinn, den er kjøpt på veskebutikk.

Skrevet

Har du vært på Wedins og på Morris? Kjæresten min har et lekkeret hjemmearkiv i mørkebrunt skinn, den er kjøpt på veskebutikk.

Veskebutikk? *Notert på lista umiddelbart* Tuuuusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...