Gå til innhold

Strømpebukse inni pensko

Anbefalte innlegg

Gjest er ganske glatt
Skrevet

Noen som vet om det går an å få kjøpt noe for å legge på sålen inni skoen for å unngå å skli ut av mine pensko?

Skoene er altså åpne, og jeg må ha strømpebukse.

Ble fortalt av noen at det fantes en slags tape for å legge inni, men visste ikke hvor det var å få kjøpt.

lalala1365380457
Skrevet

dra på f.eks. vita eller enkelte skobutikker og kjøp noe som heter partyfeet =) en liten silikonsåle som du legger nederst i skoen. (det er ikke en helsåle, kun for under...hm..hva heter det da`? det området rett overfor tærne...der man lett blir sliten om man har høye heler..)

Hjelper også på så du ikke blir så sliten i føttene om du har hæler på :) kjempegenialt ;)

Gjest er ganske glatt
Skrevet

Åpne? Altså bare en såle?

Ja, de er åpne. Med spenne rund ankel og reim over risten.

lalala1365380457
Skrevet

dra på f.eks. vita eller enkelte skobutikker og kjøp noe som heter partyfeet =) en liten silikonsåle som du legger nederst i skoen. (det er ikke en helsåle, kun for under...hm..hva heter det da`? det området rett overfor tærne...der man lett blir sliten om man har høye heler..)

Hjelper også på så du ikke blir så sliten i føttene om du har hæler på :) kjempegenialt ;)

de kan forresten byttes ut mellom sko, for de sitter fast av seg selv uten tape..

Gjest er ganske glatt
Skrevet

Takk takk, nå har jeg funnet ut av det.

Så kjipt å føle at man er på vei ut av skoene :-)

Takk skal dere ha :-)

lalala1365380457
Skrevet

Takk takk, nå har jeg funnet ut av det.

Så kjipt å føle at man er på vei ut av skoene :-)

Takk skal dere ha :-)

hehe, ja jeg vet hva du mener..å måtte eventuellt gå å knyte tåballene for å holde seg inni skoa ;p

ca 100 kr tror jeg for partyfeet sålene..billig det i og med at de kan brukes i alle sko..og de er gjennomsiktige så de vises ikke når det er åpen sko..

Skrevet

Et annet tips er hårspray; Spray på sålen inni skoen, så setter strømpen seg fast... :) Hvor behagelig det er vet jeg ikke - har aldri prøvd det ut... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...