Gå til innhold

hvilke julekalendere følger dere med på?

Anbefalte innlegg

Gjest julekalenderspørsmål
Skrevet

Jul i svingen, "jul i Valhall" eller jul i Tøyengata"?

Hva foretrekker ungene deres?

Skrevet

Jul i svingen!

Jenta 8år

Ellers er de andre bare noe tull synes ungene (og jeg).

Gjest catiki21
Skrevet

jeg er ikke en unge jeg da. men en ung kvinne. Men nå jeg faktisk innrømme at jeg har glømt å sett julekalenderne de siste dagene, tiden bare flyr av gårde og jeg er så trøtt. Hva skal jeg gjøre? Jeg følger med på jul i vallhall:) Ei dansk venninne av meg sa den var bra så da må jeg følge med, men rett og slett glømt de episodene siden tirsdag nå!

Skrevet

Ingen av de. Bare min egen sjokoladekalender på veggen, og den som ungene har laget til meg :-)

Gjest morentilfire
Skrevet

jeg er ikke en unge jeg da. men en ung kvinne. Men nå jeg faktisk innrømme at jeg har glømt å sett julekalenderne de siste dagene, tiden bare flyr av gårde og jeg er så trøtt. Hva skal jeg gjøre? Jeg følger med på jul i vallhall:) Ei dansk venninne av meg sa den var bra så da må jeg følge med, men rett og slett glømt de episodene siden tirsdag nå!

Hvis du ønsker å oppdatere deg på 'jul i svingen', er det bare å gå inn på www.nrk.no og starte den episoden du vil.

Hilsen

Gjest catiki21
Skrevet

Hvis du ønsker å oppdatere deg på 'jul i svingen', er det bare å gå inn på www.nrk.no og starte den episoden du vil.

Hilsen

fikk denne under min tråd. Jeg følger ikke med i jul i svingen, jeg følger med jul i valhall. Selvsagt glømte jeg å se på det i dag også. Litt mye som jeg tenker på for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...