Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest heidi22
Skrevet

Skulle hatt mensen for fem dager siden. Er litt småkvalm av og til. Tok en graviditetstest i dag som var negativ, men det er vel for tidlig til å kunne stole på en sånn?

Skrevet

De fleste graviditetstester viser resultat fra første dag man venter menstruasjon.

Gjest heidi22
Skrevet

De fleste graviditetstester viser resultat fra første dag man venter menstruasjon.

Jeg har hørt man ikke kan være 100 % sikker før etter så og så mange dager.

Skrevet

Jeg har hørt man ikke kan være 100 % sikker før etter så og så mange dager.

Ta en ny test om tre dager :-)

Skrevet

Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den.

Skrevet

Hvis du tok den på morgenen, så skal den stemme allerede etter første dag uten mens. Dersom du tok den utpå dagen, og kanskje hadde drukket mye, så kan du ikke stole helt på den.

Jeg sluttet med p-piller for bare 5 mnd siden,

jeg hadde mens den 4. de to første mnd etter dette på samme tid som da jeg gikk på piller, og de to siste den 6.

Sist mens varte ekstra lenge, nesten to uker.

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller for bare 4 mnd siden,

jeg hadde mens den 4. de to første mnd etter dette på samme tid som da jeg gikk på piller, og de to siste den 6.

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller for bare 4 mnd siden,

Skrevet

Må forresten nevne at samme dag jeg skulle ha mensen, fikk jeg skikkelig kviseutbrudd.

Skrevet

jeg opplevde etter p-pilleslutt å få tre menstruasjoner punktlig, for så å miste den i tre måneder. Ikke så uvanlig det. Men man føler seg gjerne litt uggen, hormonene er i ulage, og det kan kjennes som man er gravid selv om man ikke er det. Du får ta en ny test om en ukes tid, og se om den fremdeles er negativ.

Skrevet

jeg opplevde etter p-pilleslutt å få tre menstruasjoner punktlig, for så å miste den i tre måneder. Ikke så uvanlig det. Men man føler seg gjerne litt uggen, hormonene er i ulage, og det kan kjennes som man er gravid selv om man ikke er det. Du får ta en ny test om en ukes tid, og se om den fremdeles er negativ.

Nå fikk jeg endelig mensen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...