Gå til innhold

Jeg vil ha den perfekte vesken!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ååå, blir så lei av veskene mine. Enten er de for små, med det resultat at jeg ikke får plass til det jeg skal ha med meg, eller så er de for store, så jeg finner ingenting når jeg leter etter det.

Jeg vil ha en veske som er:

* fin/tøff, ikke ala louis vuitton ;)

* har god plass til ting jeg har med meg (lommebok, mobil, røyk, lighter, lipgloss, nøkler, bøker, vannflaske etc.)

* har flere rom, så jeg slipper å romstere rundt i hundre år for å finne lighteren eller lipglossen

Kravstor? Neppe!

Er det noen som har tips til butikker eller nettbutikker som selger noe slikt? :)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg har funnet flere tøffe/fine vesker på www.qxl.no

Skrevet

Det har vel aldri noensinne vært så mange vesker å velge mellom i butikkene som det er nå! Skjønner ikke helt at du ikke finner det du søker. Det finnes jo vesker i alle mulige størrelser og fasonger. Har du vært i en veskebutikk, eller spør du i forkant for å slippe å gå innom flere?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det har vel aldri noensinne vært så mange vesker å velge mellom i butikkene som det er nå! Skjønner ikke helt at du ikke finner det du søker. Det finnes jo vesker i alle mulige størrelser og fasonger. Har du vært i en veskebutikk, eller spør du i forkant for å slippe å gå innom flere?

Har jo selvsagt ikke vært i noen veskebutikk, da. ;)

Det er bare en butikk som selger vesker her på plassen, så jeg må til en større by for å finne litt flere butikker.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har funnet flere tøffe/fine vesker på www.qxl.no

Ah, takk for tipset. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...